quote:
uiteindelijk koop ik ze wel hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef patrickpsv het volgende:
Alles word steeds duurder, zonde maar dat is de realiteit. Toch vind ik oliebollen lekker genoeg om er 1 keer per jaar een paar euro aan te geven.
Er zit anti-aids middel in en om gewoon de prijs omhoog te gooien weten we dat ze daar in afrika nooit achter komen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:20 schreef Desunoto het volgende:
Een euro voor een oliebol? Zit er goud in of zo?
Als je genoeg betaald mag je alles. Houden mag je dr dan waarschijnlijk niet!quote:Op maandag 28 december 2009 13:20 schreef Pakspul het volgende:
Een hoer kost nog meer en die mag je geen eens meenemen naar huis
Oh oké dan is het goed..quote:Op maandag 28 december 2009 13:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Er zit anti-aids middel in en om gewoon de prijs omhoog te gooien weten we dat ze daar in afrika nooit achter komen.
Olliehoerenbollenquote:Op maandag 28 december 2009 13:20 schreef Pakspul het volgende:
Een hoer kost nog meer en die mag je geen eens meenemen naar huis
1 euro per oliebol tikt wel aan als je van oliebollen houdtquote:Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef griekjeee het volgende:
Vind je dat serieus duur, voor die ene keer per jaar?
Dan nog, alsof je er 20 p.p. achter elkaar op eet ofzo.quote:Op maandag 28 december 2009 13:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
1 euro per oliebol tikt wel aan als je van oliebollen houdt
en als je niet de enige bent die ze eet
oliebollen?quote:
Oliebollen met gatenquote:
20 zijn er hier zo doorheen met een paar mensenquote:Op maandag 28 december 2009 13:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan nog, alsof je er 20 achter elkaar op eet ofzo.
Ik had het al aangepast door er 'p.p.' achter te zetten. Als het zo zou zijn begrijp ik de klacht wel, dat aantal of nog wat meer met een aantal personen vind ik niet veel geld.quote:Op maandag 28 december 2009 13:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
20 zijn er hier zo doorheen met een paar mensen
Ja, dat zijn van die fucking ranzige supermarkt oliebollen jaquote:Op maandag 28 december 2009 13:24 schreef wise het volgende:
bij ah 10 oliebollen voor een euro
ja idd..quote:Op maandag 28 december 2009 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die fucking ranzige supermarkt oliebollen ja
Inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2009 13:26 schreef griekjeee het volgende:
Vind je dat serieus duur, voor die ene keer per jaar?
Ritsieboemquote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
haha ik had eerst gewoon 8 voor 4 euro en ze waren super lekker maar ik had dan ook sjans met de verkoopster hihi
Hoi Rinus vuile vreemdgaande nazibloem. Eerst die Marloes, nu dat meisje van die oliebollenkraam. Schuinsmarcheerderquote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef garriej het volgende:
krijg ze altijd gratis, bevriend met de eigenaar van een oliebollen kraam.
ritsi bi ritsi ba ritsie boem![]()
?quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef DeTolk het volgende:
Die van supermarkten worden altijd al in augustus gemaakt.
Dus die bollen van AH , 10 voor een euro, kun je mee tennissen
leuke "zin"quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef DeTolk het volgende:
Die van AH zijn goed te eten.quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef DeTolk het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef Misan het volgende:
hoe lang zijn oliebollen eigenlijk houdbaar?
Een tot twee dagen. Daarna worden ze gewoon kei en keihard en oneetbaar.quote:
Mwoah, je kunt ze toch opnieuw opwarmen?quote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een tot twee dagen. Daarna worden ze gewoon kei en keihard en oneetbaar.
(je kunt er nog wel soep van maken though)
maar ze bederven niet ofzo? dan pleur ik een setje in de magnetron met oudjaar die ik vorige week gekocht hebquote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een tot twee dagen. Daarna worden ze gewoon kei en keihard en oneetbaar.
(je kunt er nog wel soep van maken though)
Ik vind 15 cent nog veelquote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef hetismijrobbert het volgende:
best duur, als een oliebol aan grondstoffen 15 cent kost (aldus het ad....)
Bederven niet nee. Hooguit ranzig na een tijd. Maar er zitten zoveel stoffen in dat het wel even duurt.quote:Op maandag 28 december 2009 15:43 schreef Misan het volgende:
[..]
maar ze bederven niet ofzo? dan pleur ik een setje in de magnetron met oudjaar die ik vorige week gekocht heb
oh prima, ben toch dronken dan en als ze te hard zijn dan kunnen we altijd nog besluiten er vuurwerk in te stoppenquote:Op maandag 28 december 2009 15:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bederven niet nee. Hooguit ranzig na een tijd. Maar er zitten zoveel stoffen in dat het wel even duurt.
Is een mogelijkheidquote:Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef tralalala het volgende:
Of gewoon invriezen en dan midden in de zomer opeten.
Je moet ze eten als ze nog warm zijnquote:Op maandag 28 december 2009 15:42 schreef tralalala het volgende:
Of gewoon invriezen en dan midden in de zomer opeten.
Magnetron...?quote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Je moet ze eten als ze nog warm zijn
Dat meeeeeeeeeen je niet!quote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef Remsjo het volgende:
Als ze per stuk een euro zouden kosten was ik nu 10 euro kwijt voor 10 bolletjes.
Bij de C1000 werden ze gewoon 's nachts gemaakt, ze werden dan de aansluitende twee dagen verkocht, waarna ze werden weggegooid (of weggegeven).quote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef DeTolk het volgende:
Olie en dat begint steeds meer dezelfde status te krijgen toch?quote:Op maandag 28 december 2009 13:20 schreef Desunoto het volgende:
Een euro voor een oliebol? Zit er goud in of zo?
Is altijd het beste! + precies de dag erna zijn ze ook nog wel heerlijk. Daarna niet meer.quote:
Ooit gedaan, nu nooit meer zin in oliebollenquote:Op maandag 28 december 2009 13:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan nog, alsof je er 20 p.p. achter elkaar op eet ofzo.
Ik mag iedereen wel waarschuwen die te gierig is om ze te kopen: Het is een enorm tijdrovend en heidens kutkarwei. Je moet het vet vaak verversen, het deeg klaarmaken en alles exact afwegen. Het ergste is nog wel het bakken van de oliebollen in kwestie zelf:quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Is altijd het beste! + precies de dag erna zijn ze ook nog wel heerlijk. Daarna niet meer.
Zelf gemaakt oliebollen
Waarom stoppen ze appel in oliebollen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Die van 10 voor 1 euro van de AH zijn best te eten maar op de verpakking staat dat er appel in zou zitten, dat proef ik alleen niet
Geen ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze appel in oliebollen?
Ja mooi, die gasten verdienen ook geld voor het leven.quote:
Omdat je er van alles in kunt stoppen zolang als het maar smaak heeft. chocolade, rozijnen, rum, ananas, appel, sinaasappelschilsel. Verzin het zo gek en het heeft smaak en het kanquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze appel in oliebollen?
Dat van Chocolade meen je toch niet serieusquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat je er van alles in kunt stoppen zolang als het maar smaak heeft. chocolade, rozijnen, rum, ananas, appel, sinaasappelschilsel. Verzin het zo gek en het heeft smaak en het kan
Ja. Dat meen ik serieusquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:57 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Dat van Chocolade meen je toch niet serieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |