* proestquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:30 schreef ACT-F het volgende:
Ondertussen fotografeer ik de grote kerstboom hier![]()
[ afbeelding ]
ja, jij en ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 06:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen Tukkertjes![]()
Wat lees ik? Mini-meet @ the Shamrock?
Helemaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's toch die tent in Almelo?
Haha. Maar ff serieus, we gaan een mini meet doen met andere FOK!kers er bij?quote:
de Stam is een stinkcafe.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yeah, daar ben ik wel eens geweest. Al zat ik meer in de stam
Nu je het zegt, ook een keer bij Nathalie als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha. Maar ff serieus, we gaan een mini meet doen met andere FOK!kers er bij?
Lijkt me heel leuk! Zeg waar en wanneer.Zouden we trouwens niet een keer een meet houden bij Machiel thuis als zijn ouders op vakantie waren?
Staat mij ook iets van bij jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ook een keer bij Nathalie als ik me niet vergis
I'm inquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat dachten jullie van een nieuwjaarsborrel/koffie/fris drinken in de Shamrock in het nieuwe jaar, datum in overleg.
Goed ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 12:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat dachten jullie van een nieuwjaarsborrel/koffie/fris drinken in de Shamrock in het nieuwe jaar, datum in overleg.
Ik heb zelfs een eigen appartementje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
I'm in![]()
Maarre Selma, jij hebt toch ook een eigen kamer
Jah nou dan, hoppa volgende week maandag om 14:00 TOF MEET bij Selma.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een eigen appartementje.
Kloptquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ook een keer bij Nathalie als ik me niet vergis
Moet je alleen wel een half jaartje geduld hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaaa toch wel, ik dacht al een keer dat je zoiets aangaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |