Als je die foto in negatief bekijkt, heb je Sammy Davis jr. die een schnabbel doet bij de KKK..quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je die foto in negatief bekijkt, heb je Sammy Davis jr. die een schnabbel doet bij de KKK..
Ik heb Marco 2 keer live gezien (voor mijn werk) maar het was wel een leuke showquote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal het zijn.... en omdat ik Marco tijdens een bedrijfsfeest heb gezien 1 dag nadat zijn pa was overleden en daar dit nummer ook zong... Had je alle mannen moeten zien die ook een dochter hebben... gaaf om te zien.. heb er ook talloze foto's van genomen
quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben een mama, maar dat maakt niet dat ik dit nummer mooi vind![]()
Djenneke ga jij volgend jaar bevallen dan?
quote:Op maandag 28 december 2009 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik beval van een dochter dan stem ik er voortaan ook op...
[..]
Als je die foto in negatief bekijkt, heb je Sammy Davis jr. die een schnabbel doet bij de KKK..
[..]
[..]
ik denk dat ik win.... 6 concerten en 2 keer tijdens een optreden op bedrijfsfeestjequote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Marco 2 keer live gezien (voor mijn werk) maar het was wel een leuke show
Marco kwam mij een handje geven op mijn werk. Z'n gitarist was er ook bij maar die kende ik niet, dus die heb ik verder maar geen aandacht gegevenquote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat ik win.... 6 concerten en 2 keer tijdens een optreden op bedrijfsfeestje
Dank je wel!quote:Op maandag 28 december 2009 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!!!
Hoever ben je nu? Zo leuk!!
De mannen hier lezen er gewoon overheen!!! Maar wat superleuk zeg... Gaat alles goed? En kom je ook in OUD posten?quote:
Die kale? Dat was ooit de zanger van het legendaaarische Boom Boom Mancini.quote:Op maandag 28 december 2009 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marco kwam mij een handje geven op mijn werk. Z'n gitarist was er ook bij maar die kende ik niet, dus die heb ik verder maar geen aandacht gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |