En het geluk hebben dat je vliegtuig niet alsnog uitwijkt naar Dublin, Brussel of Southampton...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens mij glipt er heel af en toe nog wel een vlucht doorheen, al dan niet met uren vertraging. En dan is het natuurlijk maar geluk hebben als je daar op mee kan.
Die zijn ook al drie dagen zo goed als dicht..quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:52 schreef Thetallguy het volgende:
Of Birmingham, East Midlands, ManchesterZo kom je nog eens ergens.
Het sneeuwt anders wel hoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:45 schreef Lemans24 het volgende:
Schiphol in een sneeuwstorm en in Utrecht geen vlokje!
waar is er 5 cm gevallen in Utrecht? Bij mij hooguit een poederlaagjequote:Op donderdag 7 januari 2010 09:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zag het. Een centimeter of vijf, dat kunnen ze nog wel aan.
zuidoostquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:27 schreef Blik het volgende:
[..]
waar is er 5 cm gevallen in Utrecht? Bij mij hooguit een poederlaagje
Verhuis naar Dalat, Vietnam. Heerlijk mild klimaat, zult wel weer moeten wennen aan dat je 's avonds een trui aan moetquote:
Dat lijkt me volkomen terecht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef Fogel het volgende:
Naja, ik zit liever wel in een lounge dan niet als ik dan toch op reis ben
Cool! Ik ben over de helft van die van mij. Geweldig leuk boek ook.quote:Mijn Last Chance To See is gister op de post gedaan in Jersey
Ik wil m'n nieuwe so-hokken! nou-hou! *stampvoet*quote:Please note, there may be a short delay in dispatching orders and deliveries may take longer due to snowfall currently effecting parts of the UK.
Met blote voeten stampvoeten in de sneeuwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik wil m'n nieuwe so-hokken! nou-hou! *stampvoet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |