Zie PMquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:04 schreef flipsen het volgende:
Maar goed, om dat pakket te kunnen achterhalen heb ik toch wat gegevens nodig. Afzender, datum van verzending, evt. trackingnummer etc. Iemand? Via PM misschien wel zo handig, anders komt mijn sig met reclame voor Tipica Reizen wel erg veel voor in dit forum
Ik ben nu bezig in het boek Levenslang in Thailand. Och ja, geldnood, ik kom iemand tegen de mijn 25.000 dollar kan geven, moet ik wel even voor vakantievieren in Thailand en een extra tas meenemen, maar dat kan toch nooit kwaad?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:57 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Het verbaast me toch altijd weer dat mensen denken dat ze daarmee wegkomen. Ik bedoel: 22.000 pillen?!
Hoe lang ben je dan zwanger, tegen die tijd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stelde inderdaad weinig voor. Begin mei gaan ze een uitgebreidere echo doen.
De nieuwe Pringles met wasabi smaak zijn ergquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:55 schreef Fogel het volgende:
Het antwoord was al gegeven, groene thee, al lijkt een wasabivariant me ook wel interessant
En hij is onderweg naar me, ben erg benieuwd naar de smaak, bedankt DT!
M'n hart en spieren zijn dan 3 jaar zwanger van Mitmyop (afk van mitochondriële myopathie). En hoe ik m'n best ook doe, hij/zij wil maar niet m'n lichaam uit. Dit wordt een levenslange zwangerschap.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:20 schreef Bora-Bora het volgende:
Hoe lang ben je dan zwanger, tegen die tijd?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
M'n hart en spieren zijn dan 3 jaar zwanger van Mitmyop (afk van mitochondriële myopathie). En hoe ik m'n best ook doe, hij/zij wil maar niet m'n lichaam uit. Dit wordt een levenslange zwangerschap.
een hartecho dus
Geinig!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:23 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog op zoek naar een bijzonder hotel in Berlijn => http://www.propeller-isla(...)_detail/11/index.php ?
Ik geloof dat het mode is onder ex-gevangenen, zo'n boekquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ben nu bezig in het boek Levenslang in Thailand. Och ja, geldnood, ik kom iemand tegen de mijn 25.000 dollar kan geven, moet ik wel even voor vakantievieren in Thailand en een extra tas meenemen, maar dat kan toch nooit kwaad?
En vervolgens zit je 9 jaar tussen de junks en kakkerlakken, waarbij hij nog flink mazzel had dat het maar bij 9 jaar is gebleven.
De Noorse douane had geen hongerquote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Fogel het volgende:
Er is post uit Nederland gekomen, en het voelt als een kit kat... wat zou dat nou kunnen zijn?:P
Wie eet er nou groen uitgeslagen kit kats?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De Noorse douane had geen honger
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef AKnynke het volgende:
Volgens mij kun je hier helemaal geen kitkat kopen. Raad eens waar ik nu trek in krijg?
Dat heb ik hier ook nog niet gezien. Maar, gelukkig is het niet een eerste levensbehoefte (zoals rookworst voor naast de stamppot, door de snert, in een broodje ofzo..)...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een goed alternatief hier:
[ afbeelding ]
Ik heb de rookworst nog niet gevonden. Maar ach, k mag niet klagen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:03 schreef Fogel het volgende:
Rookworst hebben ze toch wel daar? OK, geen Unox, maar dat mag de pret niet drukken.
Het is niet zo heel koud nu, rond de -12 (stukken beter dan de -22 van vorige week, en in Trondheim, niet Tromsø). Hoe is het bij jou nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |