slecht getimed, je krijgt direct een radio 2 plaatquote:Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef Piles het volgende:
Zo, ik zal ook eens inschakelen, wel weer even genoeg Top2000
quote:Op maandag 28 december 2009 13:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
slecht getimed, je krijgt direct een radio 2 plaat
Wordt zometeen ruimschoots gecompenseerd.quote:Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Pffffffff wat een snij je polsen door plaat is dit..
ik heb niets tegen depri muziek, maar dit soort tranentrekkers irriteren me...quote:Op maandag 28 december 2009 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Pffffffff wat een snij je polsen door plaat is dit..
Gelukkig, ik kan wel wat goede muziek gebruiken op het moment. Vanochtend zijn 2 laatste verstandskiezen getrokkenquote:Op maandag 28 december 2009 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt zometeen ruimschoots gecompenseerd.
Ah, dan begrijp je nu helemaal niets meerquote:Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig, ik kan wel wat goede muziek gebruiken op het moment. Vanochtend zijn 2 laatste verstandskiezen getrokken
Huh?quote:Op maandag 28 december 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dan begrijp je nu helemaal niets meer
* Roel_Jewel raapt z'n onderkaak weer opquote:Op maandag 28 december 2009 13:58 schreef Sersjee het volgende:
Als ik heel eerlijk ben, dus geen cynisme, geen sarcasme, geen grappen of grollen, vind ik Wereld zonder jou echt onwijs mooi. Kippenvel-op-m'n-lijf-en-traan-in-m'n-oog-mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |