Nope. Dat mag dus niet. Je hebt de plicht om gevaar te voorkomen, altijd en overal.quote:Op maandag 28 december 2009 10:19 schreef AlphaOmega het volgende:
ik mag best een constructie op mijn eigen grond opbouwen die tot verwonding kan leiden.
Tom agreesquote:Op maandag 28 december 2009 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
OEEEEEEEWWWWWWWWWWWW SPANNNEEEEEENDDDDDDDDDDDDD !!!!!1111111
Vind je?quote:Op maandag 28 december 2009 10:28 schreef Adelante het volgende:
Leuk zo'n OP met plaatjes.
Wat een stelletje dwazenquote:Op maandag 28 december 2009 10:26 schreef wise het volgende:
of van die mafkezen die lawinepijlen in jerrycans met bezine doen
of in een koelkast met 75ltr benzine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Wedden dat ze me niets kunnen maken? En het is altijd beter dan dat ik ze zelf in mijn poten krijg bij een op heterdaadje...quote:Op maandag 28 december 2009 10:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Nope. Dat mag dus niet. Je hebt de plicht om gevaar te voorkomen, altijd en overal.
Ik hoop dat ze je regenpijp slopen en dat je in het gevang gaat.
Slopen is kut, maar het afsteken buiten de gerechtigde periode is ook kut als je huisdieren hebt die daar als de dood voor zijn....quote:Op maandag 28 december 2009 10:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vuurwerk ->![]()
Maar mensen die alles wat van anderen is slopen![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 10:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een stelletje dwazen![]()
Ook een beetje zonde van de benzine
Want als je benzine aansteekt ontploft het.. ... .. .. . ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad. Vuurwerk is voor huisdieren een ramp. De onze is gelukkig niet bang, maar het hondje van mn buurvrouw is als de dood. Laatst nog een hond meerdere malen overreden, na te zijn geschrokken van vuurwerk.quote:Op maandag 28 december 2009 10:44 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Slopen is kut, maar het afsteken buiten de gerechtigde periode is ook kut als je huisdieren hebt die daar als de dood voor zijn....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |