Relaxtquote:
peaceman had een grap over Mick Hucknall: hij was dom en hij was roodharig.quote:Op maandag 28 december 2009 03:10 schreef lubje25 het volgende:
simply frans hoeft van mij niet maar de rest is ok met uitzonderingen daar gelaten die goed zijn
Ik heb het niet nagekeken, weet niet of ie er in staat maar het origineel van Herald Melvin is echt veel mooierquote:Op maandag 28 december 2009 03:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
peaceman had een grap over Mick Hucknall: hij was dom en hij was roodharig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Zit je toevallig aan de wijn?quote:
bierquote:
Ook de Top2000 kent geen Herald Melvin, helaas.quote:Op maandag 28 december 2009 03:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik heb het niet nagekeken, weet niet of ie er in staat maar het origineel van Herald Melvin is echt veel mooier
Was er al bang voor.quote:Op maandag 28 december 2009 03:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook de Top2000 kent geen Herald Melvin, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |