Ik kom zo op het oog wel echte mannen tegen die roze en lila dragen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:35 schreef Seam het volgende:
In de Bro Code staat zelfs dat mannen geen roze dragen
je bent nog steeds (latent) homo.quote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
Ik ben het zelf ookmaar tegenwoordig lijkt het wel of iedereen het doet.
![]()
Jongens met vrouwen trekjes heb ik het dus over. Op hyves zie je het overal. Vaak van die mooiboys.Allemaal roze kleuren en paars.
Ze kleden zich ook zo. Is dit de nieuwe trend ofzo om je als een meisje te gedragen? want ik dacht dat ik zo speciaal was ? Maar het lijkt wel of iedereen zo doet als ik zo op hyves kijk. Tien jaar terug werd je gezien als homo als je ook maar iets aan had wat roze was. ( maakte niet uit wie je was)
genoeg homo's ook, enige belangrijke verschil is dat metro's niet praktiseren al dan niet naast een heterorelatie.quote:Op maandag 28 december 2009 01:39 schreef Stali het volgende:
Ze zijn trouwens wel aan de vrouw. Dat wel.
Maar je vindt iedereen in een roze blouse dus een homo?quote:Op maandag 28 december 2009 02:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
genoeg homo's ook, enige belangrijke verschil is dat metro's niet praktiseren al dan niet naast een heterorelatie.
Lila is de meest vrouwelijke kleur die ik me kan voorstellen naast roze. Maar dat wil niet zeggen dat mannen het niet mogen dragen!quote:Op maandag 28 december 2009 02:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Lila zou nog wel kunnen, maar elke vorm van roze is per definitie voor vrouwen en homo's.
Metro's --> Kasthomo's.
Vrouwen zijn best slim.quote:Op maandag 28 december 2009 02:28 schreef TheThirdMark het volgende:
Lila zou nog wel kunnen, maar elke vorm van roze is per definitie voor vrouwen en homo's.
Metro's --> Kasthomo's.
op zijn minst draag je het uit al dan niet met complementair gedrag; behalve bij corpsballen zie je ook vaak dat ze die kleren helemaal niet zelf (willen) kopen maar krijgen (opgedrongen).quote:Op maandag 28 december 2009 02:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar je vindt iedereen in een roze blouse dus een homo?
Ik ben niet bang om roze te dragen nee maar zwart en donkerblauw staat me het best.quote:Op maandag 28 december 2009 02:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
op zijn minst draag je het uit al dan niet met complementair gedrag; behalve bij corpsballen zie je ook vaak dat ze die kleren helemaal niet zelf (willen) kopen maar krijgen (opgedrongen).
maar jouw variatie in garderobe bestaat dus uit roze, roze en roze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |