quote:Op maandag 28 december 2009 00:57 schreef leukvoorlater het volgende:
Wie is er nog aan het droogneuken?
OMGquote:Op maandag 28 december 2009 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ze was aan het droogneuken op een nummer.
Er zijn zelfs fans die hem naar de Noordpool achterna reizen...quote:Op maandag 28 december 2009 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kijk maar eens het André Rieu Gala ofzoiets bij de Tros, genoeg debielen voor een paar honderd jostibands.
waarom zie ik in jouw UI één van de kikkers van Frog Chorus van we all stand together??quote:
dat zijn toch geen dingen die je naar radio2 mailt om uit te laten zenden???quote:
maar...maar...dat is geen kikker!quote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zie ik in jouw UI één van de kikkers van Frog Chorus van we all stand together??
je vind de cover van Houston mooier als deze van Dolly?quote:Op maandag 28 december 2009 00:53 schreef ScottTracy het volgende:
Mooie cover van Whitney Houston.
quote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn toch geen dingen die je naar radio2 mailt om uit te laten zenden???
net als dat je vertelt dat je tijdens Marieke aan het poepen was ofzo...
elke keer weer moet ik goed kijken om te zien dat t een bril is ipv de strot van die kikkersquote:Op maandag 28 december 2009 01:05 schreef 3keernix het volgende:
[..]
maar...maar...dat is geen kikker!
Ik vind de stem van Whitney Houston krachtiger dan die van Dolly Parton.quote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
je vind de cover van Houston mooier als deze van Dolly?
hahhaquote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke keer weer moet ik goed kijken om te zien dat t een bril is ipv de strot van die kikkers
dat is waarquote:Op maandag 28 december 2009 01:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
hahhahet houd je wakker tenminste
Het is nog net geen kikker, het is een albumhoes van Ken Ishiiquote:Op maandag 28 december 2009 01:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zie ik in jouw UI één van de kikkers van Frog Chorus van we all stand together??
Whitney mag haar veters nog niet strikkenquote:Op maandag 28 december 2009 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind de stem van Whitney Houston krachtiger dan die van Dolly Parton.
in t klein is het net een kikker!!quote:Op maandag 28 december 2009 01:08 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Het is nog net geen kikker, het is een albumhoes van Ken Ishii
[ afbeelding ]
slaap lekker damequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |