Je had ;t kunnen weten. Hyves enzulks.quote:
Wetsuitquote:Op zondag 27 december 2009 23:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Gewoon een broek en trui aan voor het zwemmen
Mario, bedanktquote:Op zondag 27 december 2009 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez, je mag mario heel erg bedanken. geen seks vanavond. Ik zie opeens WD weer voor me in zijn mankini, terwijl hij mijn broer verkracht.
Jij hebt iets wat tegen de grens van tubgirl aan zit gezienquote:Op zondag 27 december 2009 23:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik krijg er inderdaad gelijk een slappe van.
Burkiniquote:
Dan zei ik wel tuxedoquote:
Censuur tubgirl?quote:Op zondag 27 december 2009 23:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jij hebt iets wat tegen de grens van tubgirl aan zit gezien
one man one cup?quote:Op zondag 27 december 2009 23:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Tegen de grens? Ver overquote:Op zondag 27 december 2009 23:21 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Goatse?quote:
Trouwjurkquote:
Er staat 40 in, meer niet. Maar het is zo´n ding dat op meer cups past denk ik.quote:
Die hangt hier ook nog...quote:
Baljurkquote:
Lach niet, het is al erg genoeg dat ik dat gezien hebquote:
Ehm nee?quote:Op zondag 27 december 2009 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je had ;t kunnen weten. Hyves enzulks.
Mijn kont moet erin passen he.quote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Er staat 40 in, meer niet. Maar het is zo´n ding dat op meer cups past denk ik.
Voor de precieze maat moet je me ex maar ff bellen hoor
Er moet ook iets in jouw kont passen.quote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn kont moet erin passen he.
Hoepelrok.quote:
waarquote:
Wat heb jij dan gezien?quote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lach niet, het is al erg genoeg dat ik dat gezien heb
ik heb het ook gezien en lach dubbel, waarom jij niet?quote:Op zondag 27 december 2009 23:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lach niet, het is al erg genoeg dat ik dat gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |