nee, dat ook al niet...quote:Op zondag 27 december 2009 21:59 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
vertel! vertel! Laat zien!
[..]
Enkel goed voor auto's
Dat is een Nissan volgens Google.quote:
Ja, ik ben aan de lijn. Ik ben nog geen 1.75, weeg 53.5 kilo en ik ben aan de lijn.quote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diet, dus jij bent aan de lijn_! ?
Nu krijg ik ook zin in bier.quote:Op zondag 27 december 2009 21:59 schreef Gotrick het volgende:
Dit topic vraagt er gewoon om dat ik nu een biertje ga drinken... brb!
quote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk is dit mijn droomauto.
Dat overleef je nietquote:Op zondag 27 december 2009 21:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor m'n eerste keer ga ik echt niet naar DW hoor
Nee, een ragkar. Gewoon rondjassen tot ;ie uit elkaar valt.quote:
Je weet de koelkast te vinden.quote:
Dat is expres, in het kader van verrassingseffectquote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Houd jij van oude duitsers en russen?dat had ik nooit achter je gezocht...
Goed bezigquote:Op zondag 27 december 2009 22:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, ik ben aan de lijn. Ik ben nog geen 1.75, weeg 53.5 kilo en ik ben aan de lijn.
Ik heb het nodig.
quote:Op zondag 27 december 2009 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat ook al niet...
misschien een truck hier en daar...
Geef mij zo'n ding en binnen 10 minuten is dat ding total lossquote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, een ragkar. Gewoon rondjassen tot ;ie uit elkaar valt.
Du hast ein PM.quote:
Nee, tijdens de proefrit van een brug af rijden. Eventueel als je er zelf nog inzit. Het lef om in zo'n wanproduct te durven stappen. Waar haal je het vandaanquote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat duurt niet lang denk ikquote:Op zondag 27 december 2009 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou is gewoon precies hetzelfde als toen, INCLUSIEF geur!quote:
Hoe weet je dat?quote:
Kan je tegen nagels in je vel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |