someday.quote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's waar. Maar er komt een voor mijn deur. Ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Fastbackquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet zo'n nep shelby man, geoon een mooie mustang zoals dit
[ afbeelding ]
De kennertquote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MTZ Belaruswit-russisch en onverwoestbaar
Mooi spul.quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef Gotrick het volgende:
Als we het toch over voertuigen gaan hebben, hier mijn DKW nz 350 uit 1942 voor de restauratie![]()
Hij rijd nog niet, volgende maand (jan.) ga ik het motorblok uit elkaar halen en schoonmaken.
[ afbeelding ]
Nee, dan fiets ik wel, of steel ik de auto van mijn vader.quote:
Een hele mooie auto verneuken.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
someday.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op zondag 27 december 2009 21:47 schreef Gotrick het volgende:
Als we het toch over voertuigen gaan hebben, hier mijn DKW nz 350 uit 1942 voor de restauratie![]()
Hij rijd nog niet, volgende maand (jan.) ga ik het motorblok uit elkaar halen en schoonmaken.
[ afbeelding ]
[insert jankstem] daaaaddyyyyyyy daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op zondag 27 december 2009 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dan fiets ik wel, of steel ik de auto van mijn vader.
[ afbeelding ]
jupsquote:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Als het een mooie auto was dan was ie bij deze verneukt ja...quote:Op zondag 27 december 2009 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een hele mooie auto verneuken.
hence de bijna hehquote:Op zondag 27 december 2009 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn Nivais al sinds 1978 vrijwle ongewijzigd in productie
quote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]NeucksexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Die heeft een maat van me. Geinig ding, maar niet om van te kwijlenquote:
Die is heel lelijk gemaakt met dat rood/wittequote:
Moet je maar niet lapohuntenquote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb spijt van de TT die ik gekozen heb.
Al had je een andere TT gekozen, was het alsnog een autotopic.quote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef Stoeprand het volgende:
Ik heb spijt van de TT die ik gekozen heb.
Het spijt me. Hoe kan ik het goedmaken?quote:
Nee want dat is viesquote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
de enige mooie mustang is een 65 of 77 fastbackquote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heeft een maat van me. Geinig ding, maar niet om van te kwijlen
dat is heul geen auto.quote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Een Gibson Les Paul Root Beer is ook mooi.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stuk materiaalverspillingquote:Op zondag 27 december 2009 21:51 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zoiets zat ik me ook al af te vragenquote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik begin me af te vragen waarom we nog aan ;t fokken zijn en niet naakt in bed liggen.
Niet.quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het spijt me. Hoe kan ik het goedmaken?
We kunnen ook naakt in bed Fokkenquote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik begin me af te vragen waarom we nog aan ;t fokken zijn en niet naakt in bed liggen.
Een kennerquote:Op zondag 27 december 2009 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaaf ding die DKW! En bijna nieand bewaart Duitse legerzut, tof!
quote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik me ook al af te vragen
de 69 shelby cobra is ook zeer gaaf!quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
de enige mooie mustang is een 65 of 77 fastback
Nee, het is geen bier.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wat een stuk materiaalverspilling
laptop maar weer op m;n rug?quote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We kunnen ook naakt in bed Fokken
ja een echte ja, maar dat is ook op basis van een fastbackquote:Op zondag 27 december 2009 21:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
de 69 shelby cobra is ook zeer gaaf!
Nee. De '67.quote:Op zondag 27 december 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
de enige mooie mustang is een 65 of 77 fastback
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |