En ik maar denken dat je het een sig vond om mee eens te zijnquote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ik zeg er toch ook meteen bij van wie, gekkiie!
Het is dat ik beter weet, anders zou ik denken dat je van nature blont bent.
Had je dat vanmiddag nog niet doorquote:
Hoax! Ik heb geen zusjes.quote:
Hoe kun jij dan mijn zusjes broer zijn?quote:
Ik was er vanmiddag niet, toen hij er wasquote:Op zondag 27 december 2009 22:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Had je dat vanmiddag nog niet door
dus had je dat vanmiddag niet doorquote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag niet, toen hij er was
Ook, ook. Mijn scherm ziet alweer witquote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het een sig vond om mee eens te zijn
Zit wat inquote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag niet, toen hij er was
Dan moet je alweer een kloon aanmakenquote:Op zondag 27 december 2009 22:38 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ook, ook. Mijn scherm ziet alweer wit
DW zorgt dat mijn laptops zo snel verslijten. Na een bepaalde hoeveelheid wit smeersel, doet hij het toch niet lekker meer.
Dat hebben ze je maar wijsgemaakt, zodat het minder raar zou zijn als ik de nacht bij hen doorbreng.quote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hoe kun jij dan mijn zusjes broer zijn?
Ik ruik nogsteeds iets en ik ben het nietquote:
Iedereen vindt het een sig om mee eens te zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 22:35 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het een sig vond om mee eens te zijn
Daar kan ik in komen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:38 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ook, ook. Mijn scherm ziet alweer wit
DW zorgt dat mijn laptops zo snel verslijten. Na een bepaalde hoeveelheid wit smeersel, doet hij het toch niet lekker meer.
Jij BENT mijn zusje?quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Dat hebben ze je maar wijsgemaakt, zodat het minder raar zou zijn als ik de nacht bij hen doorbreng.
Hoeveel zijn het er onderhand?quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan moet je alweer een kloon aanmaken
quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ruik nogsteeds iets en ik ben het niet
quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen vindt het een sig om mee eens te zijn.
[..]
Daar kan ik in komen.
hihi, komen
Kon ik er maar in komen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen vindt het een sig om mee eens te zijn.
[..]
Daar kan ik in komen.
hihi, komen
heul veulquote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er onderhand?
Jij wil je laptop neucken?quote:
Minstens 10.quote:Op zondag 27 december 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er onderhand?
Sorry!quote:Op zondag 27 december 2009 22:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ruik nogsteeds iets en ik ben het niet
USB FTWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |