QFTquote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik hou niet van die ronde vormen in een auto. Een auto moet 1 brok gewicht zijn dat een mooi geluidje produceert en je angst aan jaagt als het met 1 km/h op je af komt stormen!
en ik hou niet van ondoordachte ontwerpen, die een zwaar blok moeten hebben omdat ze te zwaar en on-aerodynamisch zijn en daardoor rijden als een krantquote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik hou niet van die ronde vormen in een auto. Een auto moet 1 brok gewicht zijn dat een mooi geluidje produceert en je angst aan jaagt als het met 1 km/h op je af komt stormen!
Omdat het zo hoortquote:
Maar een krant kan heul geen auto besturen!quote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik hou niet van ondoordachte ontwerpen, die een zwaar blok moeten hebben omdat ze te zwaar en on-aerodynamisch zijn en daardoor rijden als een krant
@eze ligt aan de alfa heh er zijn echt super mooi emaar ook lelijke alfa (over de lwaliteit zeg ik nisk heh)
@taartje een amazone
Ik vind ze allemaal nietsquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik hou niet van ondoordachte ontwerpen, die een zwaar blok moeten hebben omdat ze te zwaar en on-aerodynamisch zijn en daardoor rijden als een krant
@eze ligt aan de alfa heh er zijn echt super mooi emaar ook lelijke alfa (over de lwaliteit zeg ik nisk heh)
@taartje een amazone
quote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
@taartje een amazone
/catsoundquote:
Even carspotten en je weet het.quote:
Deze krant wel. En mag het ook. Hij is zelfs zijn puntenkwijt, en heeft nu een echt rijbewijsquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar een krant kan heul geen auto besturen!
kun je nagaanquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar een krant kan heul geen auto besturen!
weet je hoeveel modellen alfa heeft gemaaktquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
Klotestoep
[..]
Ik vind ze allemaal niets
Heb je ook iets over de voorkant? als dat net zo mooi is is ie wel heel nicequote:
Alleen geen auto.quote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze krant wel. En mag het ook. Hij is zelfs zijn puntenkwijt, en heeft nu een echt rijbewijs
quote:
prrrrrrr /geeft kopjesquote:
Kun je nagaan hoe slecht jij rijdquote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je nagaan
[..]
weet je hoeveel modellen alfa heeft gemaakt_!
quote:
Die geur! De potentie! De heuvels!quote:
google. Zoeken naar Camaro '79quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Heb je ook iets over de voorkant? als dat net zo mooi is is ie wel heel nice
in zoeen heb ik ook gereden, is verkocht naar tsjechie, aan een boswachterquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze oude auto. Moge hij rusten in vrede.s
jaaaaquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die geur! De potentie! De heuvels!
Beter voelen.quote:
En net vond je het nietsquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee alleen een ford mustang vind ik nog wel iets hebben
enorm slechtquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht jij rijd
neehee.. autofotso zoekje neit op google maar op buzzybeequote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
google. Zoeken naar Camaro '79
Kun je nagaan hoe slecht ze verkopen. Telkens een nieuwe moeten maken omdat de oude serie loopt als een natte krant.quote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je nagaan
[..]
weet je hoeveel modellen alfa heeft gemaakt_!
quote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neehee.. autofotso zoekje neit op google maar op buzzybee
oh.. wacht ... dat kunnen gasten niet meer
Da's waar. Maar er komt een voor mijn deur. Ooit.quote:
niet zo'n nep shelby man, geoon een mooie mustang zoals ditquote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En net vond je het niets
Of moet hij weer uit een ander jaar zijn?
Ik zal mijn zicht er eens overheen laten glijdenquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
google. Zoeken naar Camaro '79
MTZ Belarusquote:Op zondag 27 december 2009 21:44 schreef Pingwingei het volgende:
Om er nog maar 1 van mijn favorieten door te gooien
[ afbeelding ]
Die dingen zijn echt onverwoestbaar.quote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in zoeen heb ik ook gereden, is verkocht naar tsjechie, aan een boswachter
Een taxi die je op komt halen?quote:Op zondag 27 december 2009 21:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's waar. Maar er komt een voor mijn deur. Ooit.
He. Die heb ik vanavond aanschouwd.quote:
dat doet bijna elk merkquote:Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht ze verkopen. Telkens een nieuwe moeten maken omdat de oude serie loopt als een natte krant.
Verneuktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |