QFTquote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik hou niet van die ronde vormen in een auto. Een auto moet 1 brok gewicht zijn dat een mooi geluidje produceert en je angst aan jaagt als het met 1 km/h op je af komt stormen!
en ik hou niet van ondoordachte ontwerpen, die een zwaar blok moeten hebben omdat ze te zwaar en on-aerodynamisch zijn en daardoor rijden als een krantquote:Op zondag 27 december 2009 21:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik hou niet van die ronde vormen in een auto. Een auto moet 1 brok gewicht zijn dat een mooi geluidje produceert en je angst aan jaagt als het met 1 km/h op je af komt stormen!
Omdat het zo hoortquote:
Maar een krant kan heul geen auto besturen!quote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik hou niet van ondoordachte ontwerpen, die een zwaar blok moeten hebben omdat ze te zwaar en on-aerodynamisch zijn en daardoor rijden als een krant
@eze ligt aan de alfa heh er zijn echt super mooi emaar ook lelijke alfa (over de lwaliteit zeg ik nisk heh)
@taartje een amazone
Ik vind ze allemaal nietsquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik hou niet van ondoordachte ontwerpen, die een zwaar blok moeten hebben omdat ze te zwaar en on-aerodynamisch zijn en daardoor rijden als een krant
@eze ligt aan de alfa heh er zijn echt super mooi emaar ook lelijke alfa (over de lwaliteit zeg ik nisk heh)
@taartje een amazone
quote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
@taartje een amazone
/catsoundquote:
Even carspotten en je weet het.quote:
Deze krant wel. En mag het ook. Hij is zelfs zijn puntenkwijt, en heeft nu een echt rijbewijsquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar een krant kan heul geen auto besturen!
kun je nagaanquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar een krant kan heul geen auto besturen!
weet je hoeveel modellen alfa heeft gemaaktquote:Op zondag 27 december 2009 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
Klotestoep
[..]
Ik vind ze allemaal niets
Heb je ook iets over de voorkant? als dat net zo mooi is is ie wel heel nicequote:
Alleen geen auto.quote:Op zondag 27 december 2009 21:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze krant wel. En mag het ook. Hij is zelfs zijn puntenkwijt, en heeft nu een echt rijbewijs
quote:
prrrrrrr /geeft kopjesquote:
Kun je nagaan hoe slecht jij rijdquote:Op zondag 27 december 2009 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je nagaan
[..]
weet je hoeveel modellen alfa heeft gemaakt_!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |