Ik heb van de week ook veel naar Miles Davis geluisterd, nu moet ik bekennen dat goede jazz ook wel heel tof is.quote:
Datquote:
Ik vind jazz ook goed. Al weet ik niet of ik dat mag zeggen van S.Seagal. Ik hoop niet dat hij dit als slijmen ziet.quote:Op zondag 27 december 2009 20:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook veel naar Miles Davis geluisterd, nu moet ik bekennen dat goede jazz ook wel heel tof is.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:03 schreef Maisnon het volgende:
"wat lief dat je aan me dacht toen je Otis Redding hoorde"
In mijn geval was het meer fucking hel ik kan niet meer naar Otis Redding luisteren zonder aan een user op een internet forum te denken
Ja zoiets zou ik ook hebben waarschijnlijkquote:Op zondag 27 december 2009 21:03 schreef Maisnon het volgende:
"wat lief dat je aan me dacht toen je Otis Redding hoorde"
In mijn geval was het meer fucking hel ik kan niet meer naar Otis Redding luisteren zonder aan een user op een internet forum te denken
BT?quote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind de plaatjes bovenin echt super mooi trouwens. Wie zou die foto's gemaakt hebben?
Dude, wat. Ik zeg tegen jou ook slaap lekker lieverdje. En Otis Redding is inderdaad knakengoed. Net als het genre soul in het algemeen ja. Ik snap je nietquote:Op zondag 27 december 2009 21:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ow ynuhh "Otis Redding is zo goed". "Slaap lekker lieverdje.
". "Soul
![]()
![]()
![]()
"
Fok off man.
Ik heb dat album origineel.quote:Op zondag 27 december 2009 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik aanvaard het risico dat Seagal dit ziet als slijmen tegen wie dan ook; ik deel even mee dat ik Marvin Gaye geniaal vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |