Oeps, verkeerde account.quote:
Ik denk dat je je eisen naar beneden moet gaan bijstellen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Als ik een foto van mezelf laat zien dan zijn ze meestal al verkocht maar zodra ze me echt spreken dan gaan ze meestal weg Je moet het dus niet alleen van uiterlijk hebben ook van ambitie en sociale vaardigheden.
Als je knap bent maar je kunt verder niet zo veel dan willen de vrouwen je ook niet. Ja om even mee te gaan rollen maar dan weer weg.
Mijn woord is goud waard, jeweet.quote:
Dan zou ik je woorden zo snel mogelijk inwisselen!quote:Op zondag 27 december 2009 21:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mijn woord is goud waard, jeweet.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:18 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
weetje ik krijg bijna zin om mijn foto hier te plaatsen maar ik doe het NIET.
Jullie zijn allemaal klootzakken man. Triest volk dat hier continue mensen belachelijk maakt. donder toch op man. En griekjeee je bent een stomme trut die het leuk vind om te trollen.( en nog beweren dat ik je inbox vervuil? Ik had alleen een berichtje gestuurd waar in stond dat je niet zo gemeen moet doen en je kent me niet eens. FU ik ben weg hier. Trieste mensen die hier zitten zeg.![]()
Ik weet toch wel van me zelf dat ik knap ben en ik weet ook dat anderen dat weten dus donder op met je bekrompen mening.
Neeee!quote:Op zondag 27 december 2009 21:18 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
weetje ik krijg bijna zin om mijn foto hier te plaatsen maar ik doe het NIET.
Jullie zijn allemaal klootzakken man. Triest volk dat hier continue mensen belachelijk maakt. donder toch op man. En griekjeee je bent een stomme trut die het leuk vind om te trollen.( en nog beweren dat ik je inbox vervuil? Ik had alleen een berichtje gestuurd waar in stond dat je niet zo gemeen moet doen en je kent me niet eens. FU ik ben weg hier. Trieste mensen die hier zitten zeg.![]()
Ik weet toch wel van me zelf dat ik knap ben en ik weet ook dat anderen dat weten dus donder op met je bekrompen mening.
Bron: http://fotoboek.fok.nl/user/210069quote:Griekjee overleeft paal in lichaam
Fok-adept griekjeee heeft op de FP toegegeven meerdere malen te zijn gepaald. Verrassend, aangezien 99,9 procent van de fokkers sexloos door het leven gaat. Volgens griekjeee, die er naar eigen zeggen pap van lust, was elke paal weer een bijzondere ervaring. "Het lot heeft dit voor mij bepaald", aldus griekjeee tegenover de Fok-redactie.
Dat bedoel ik maar.quote:Op zondag 27 december 2009 22:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Neeee!Geef het niet op; geef Griekjee nog een kans!
![]()
Had je dit al gelezen?
[..]
Bron: http://fotoboek.fok.nl/user/210069
Word je daar niet enthousiast van? Misschien dat je haar kunt imponeren met meer details over je liefdesleven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |