Je bent zèlf een pauperkloon!quote:Op zondag 27 december 2009 19:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat voor pauperkloon ben jij_!
Ik niet, ik ben lievquote:
Stoep wel ja. Wel in beiden topics de fipo!quote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef suikertaartje het volgende:
Soms komen er ook serieuze dingen uit het echte leven voorbij en dan heeft dat prioriteit he![]()
Stukken ongeduld.
Och lieverd, jij bent te goed voor deze wereld!quote:Op zondag 27 december 2009 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar het is het wachten waard hoor, het is weer een pareltje
quote:
ik gewoon tussen de lakens met haar bultenquote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ookin een autootje, tussen de bulten
Waarom zou ikquote:Op zondag 27 december 2009 19:37 schreef CraigChrist het volgende:
Maar Mattie, vertel eens, waarom ben ik een pauperkloon?
quote:Op zondag 27 december 2009 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gewoon tussen de lakens met haar bulten
Omdat ik me onheus bejegend voel. Kloon, okay, maar waarom ben ik pauper?quote:
wat mop?quote:
tussen de lakens spelen met mijn bultenquote:
Waarschijnlijk omdat jij jezelf nu in een ''stoeprand'' positie gaat manoeuvreren.quote:Op zondag 27 december 2009 19:39 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Omdat ik me onheus bejegend voel. Kloon, okay, maar waarom ben ik pauper?
quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tussen de lakens spelen met mijn bulten
Dit gaat te ver. ik ben, noch zal ik ooit, een stoeprand zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 19:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij jezelf nu in een ''stoeprand'' positie gaat manoeuvreren.
In theorie wel ja.quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dit is nou een volwassen vent?
jaquote:
Kom nou, we weten hier allemaal dat het een van jouw grootste FOK!dromen is om poep op je te krijgen. Een poeptag zou je trots op zijnquote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dit is nou een volwassen vent?
daar heb ik niets over te zeggen?quote:
Suikertaartjequote:
quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb ik niets over te zeggen?
Daarom heb ik ook een deal met yvonne gesloten dat ik een kwart van de winst krijg van de mensen die ik tot abbo's drijf.quote:Op zondag 27 december 2009 19:51 schreef justmattie het volgende:
Ik ga denk ik ook maar een abo nemen om zo mensen op ignore te zetten
''FOK!dromen''quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Kom nou, we weten hier allemaal dat het een van jouw grootste FOK!dromen is om poep op je te krijgen. Een poeptag zou je trots op zijn
Lekker is dat he?quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Suikertaartje![]()
![]()
Zow, echt wel.. tot ergens 2 uur geloof ik![]()
Jij nog lekker kunnen slapen?
Mooiquote:Op zondag 27 december 2009 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker is dat he?![]()
![]()
Ik heb in etappes geslapen, maar wel heerlijk!
Een stuk bami? Vergeten eerst te ontdooien?quote:Op zondag 27 december 2009 19:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb dernet nog een stuk bambi gegeten
Nee, bambi, hertenbiefstukquote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een stuk bami? Vergeten eerst te ontdooien?
STOOFPEERTJES?quote:Op zondag 27 december 2009 19:56 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb dernet nog een stuk bambi gegeten
Met stoofpeertjes en eendenmoes ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |