SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Van die lui die gigantisch afgaanquote:Op zondag 27 december 2009 19:10 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is je klacht? Want het is toch grappig
Dat mensen zich zo snel laten bedotten.quote:Op zondag 27 december 2009 19:10 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is je klacht? Want het is toch grappig
Daar had ie toch gelijk in? Dat wijf reageerde raar. Echt zo een tokkie.quote:Op zondag 27 december 2009 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat mensen zich zo snel laten bedotten.
Overigens beledigde hij de moeder ook nog. Hij begon erover dat hij doof was, af en toe dingen wel en dan weer niet hoorde. Die moeder: "Doof is ze ook niet!" Hij: "Selectief doof, zei ik. Oostindisch doof! Als het hem niet aanstaat, dan luistert hij niet. Volgens mij bent u juist doof!"
Hij zei het allemaal zo snel dat ik wel snapte dat die vrouw het niet goed begreep. Om dan die vrouw een beetje te gaan kleineren, vond ik not done.quote:Op zondag 27 december 2009 19:14 schreef cheqy het volgende:
[..]
Daar had ie toch gelijk in? Dat wijf reageerde raar. Echt zo een tokkie.
Waarom hadden die andere gasten er geen moeite mee?quote:Op zondag 27 december 2009 19:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zei het allemaal zo snel dat ik wel snapte dat die vrouw het niet goed begreep. Om dan die vrouw een beetje te gaan kleineren, vond ik not done.
Hoor je mij daar dan over?quote:En is elk kind niet af en toe oostindisch doof?
voor de zoveelste keer, WELKE KLOTE FOKKING TYFUSLIJDENDE AFLEVERING?????quote:Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef fratsman het volgende:
Had je die foto gezien TS? Het was ook precies een jongetje. (En een spuuglelijke moeder, maar daar gaat het nu niet om.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |