abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:11:59 #276
218617 YazooW
bel de wouten!
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:39:38 #277
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76187639
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

Iran / perzie is gewoon hetzelfde zooitje als ten tijde van de grieken.

Een machtsziek zooitje dat met olie en gas nu centraal azie wil domineren ten koste van westerlingen en arabieren. Maarja, als perzier zou ik ook een hekel hebben aan die jongeren die een mtv-vrijheid na streven wat erop neer komt dat ze hun deur open moeten gooien voor amerikaanse olie bedrijven die dan de baas gaan spelen zoals in een saoudie arabie.

Nee het interesseert me allemaal geen bal, laat ze elkaar maar afmaken daar - dat deden die barbaren 3000 jaar geleden ook al. Sommige dingen veranderen niet. Ik wacht wel tot het beschaafde westen een nieuwe alexander de grote voortbrengt om al dat tuig eens op te voeden

De Perzen waren destijds meer beschaafden dan de gehele Westerse wereld bij elkaar. Pak jij als praktiserende christen de bijbel er maar eens bij, en kijk hoe er over de Perzen gesproken wordt.
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:41:39 #278
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76187899
Straks het zes uur nieuws. Ik ben bang wat voor onzin, we nu weer in onze woonkamers krijgen.
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:49:29 #280
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76187944
Regering heeft voor morgen een demonstratie gepland. Volgens insiders zouden bussen uit het plattenland al onderweg naar Teheran zijn en krijgt iedereen die in die demonstratie meeloopt 200.000 toman (¤ 200,-)
pi_76188046
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:49 schreef AryaMehr het volgende:
Regering heeft voor morgen een demonstratie gepland. Volgens insiders zouden bussen uit het plattenland al onderweg naar Teheran zijn en krijgt iedereen die in die demonstratie meeloopt 200.000 toman (¤ 200,-)
Klinkt als stierenpoep. Bron? (200 euro is veel , hoe wil je dat verdelen... , rekeningnummers ofzo ? )
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 17:52:41 #282
137949 Disana
pi_76188077
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:49 schreef AryaMehr het volgende:
Je houdt je hart vast. Het is niet te hopen dat de burgers onderling met elkaar op de vuist gaan.

Hopen ze soms dat hier ook massa's filmpjes van op YouTube komen? Ik vind het een zwaktebod.
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:53:14 #283
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76188100
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Burakius het volgende:

[..]

Klinkt als stierenpoep. Bron? (200 euro is veel , hoe wil je dat verdelen... , rekeningnummers ofzo ? )
Alsof dit de eerste keer is dat Iran demonstranten betaald om mee te lopen in een pro-regering demonstratie.
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:54:24 #284
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76188133
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Je houdt je hart vast. Het is niet te hopen dat de burgers onderling met elkaar op de vuist gaan.

Hopen ze soms dat hier ook massa's filmpjes van op YouTube komen? Ik vind het een zwaktebod.
Het zijn de gezinnen van de Basiji-tuig, de Basiji zelf en mensen die financieel belang hebben bij deze regering.
pi_76188173
Mensen omkopen om te protesteren het moet niet gekker worden. Trouwens de zus van Shirin Ebadi is kennelijke gearresteerd. Volgens Shirin deed ze niet mee met de protsten, dus waarschijnlijk opgepakt om haar te pesten.
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 17:55:16 #286
137949 Disana
pi_76188174
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:54 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het zijn de gezinnen van de Basiji-tuig, de Basiji zelf en mensen die financieel belang hebben bij deze regering.
Ja dat snap ik. Wat ik niet snap is wat het nut is. Het is niet alsof de wereld hierin zal trappen, daar is het veel te doorzichtig voor.
pi_76188186
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:53 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Alsof dit de eerste keer is dat Iran demonstranten betaald om mee te lopen in een pro-regering demonstratie.
Ja dude, als je geen bronnen hebt?

In Turkije bijvoorbeeld is er al gebleken dat er geld werd gegeven aan jongeren om stenen te gooien tegen de politie (in Diyarbakir, Shirnak etc.). Hier zijn wél bronnen voor en bewijs.

Maar in jouw geval lijkt het me erg moeilijk te bewijzen... ten eerste al, omdat het land op dit moment erg gesloten is qua media.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76189121
interessant artikel wellicht.

http://www.payvand.com/news/09/dec/1288.html
pi_76189528
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:55 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ja dude, als je geen bronnen hebt?

In Turkije bijvoorbeeld is er al gebleken dat er geld werd gegeven aan jongeren om stenen te gooien tegen de politie (in Diyarbakir, Shirnak etc.). Hier zijn wél bronnen voor en bewijs.

Maar in jouw geval lijkt het me erg moeilijk te bewijzen... ten eerste al, omdat het land op dit moment erg gesloten is qua media.
De turkse regring is een criminele bende die nog meer stinkt dan de criminele bende die in iran aan de macht is. Alleen in Iran vind je nog normale mensen die hier tegen demonstreren. Ik turkij vind je alleen extremisten die alles wat turkije heet mooi vinden en de elke koerdische vrijheidsstrijd criminaliseren met onzin. Zoals de zwetser burakius bijvoorbeeld.
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 18:39:48 #290
230491 Zith
pls tip
pi_76189666
God, uit alle kanten komen de rellers en mierenneukers Ik wil gewoon volgen wat er gebeurt in Iran, hoef niet te weten dat amerika vroeger slecht was, de demonstranten eigenlijk helemal niet bestaan, etc...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76189793
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:36 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

De turkse regring is een criminele bende die nog meer stinkt dan de criminele bende die in iran aan de macht is. Alleen in Iran vind je nog normale mensen die hier tegen demonstreren. Ik turkij vind je alleen extremisten die alles wat turkije heet mooi vinden en de elke koerdische vrijheidsstrijd criminaliseren met onzin. Zoals de zwetser burakius bijvoorbeeld.
En jij bent toch leraar? Je wordt vast heel snel boos in de les he
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 18:43:34 #293
230491 Zith
pls tip
pi_76189817
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76193527
Wat een dwazen in dit topic, ik wilde even kijken wat er gaande is omdat ik hoorde dat er een vliegtuig klaarstond voor Khatami, krijg je van die kansloze discussies
Ga dat even ergens anders uitvechten a.u.b.
know'm sayin?
word? word.
pi_76193806
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:11 schreef alors het volgende:
Wat een dwazen in dit topic, ik wilde even kijken wat er gaande is omdat ik hoorde dat er een vliegtuig klaarstond voor Khatami, krijg je van die kansloze discussies
Ga dat even ergens anders uitvechten a.u.b.
Dat roepen ze wel vaker. Er liggen al papieren klaar voor Rusland. Is standaard procedure. Je bedoelt trouwens Khamenei en aanhang neem ik aan.
pi_76193915
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Dat roepen ze wel vaker. Er liggen al papieren klaar voor Rusland. Is standaard procedure. Je bedoelt trouwens Khamenei en aanhang neem ik aan.
Ik dacht ook dat ze Khamenei bedoelden, maar hier staat dus dit:
quote:
Iran stopt bewaking oppositieleider
Update: dinsdag 29 dec 2009, 19:44

In Iran geeft de regering niet langer politiebewaking aan oppositieleider Karroubi. De maatregel komt neer op een vorm van huisarrest. Gebruikelijk is dat ook politici van de oppositie door de politie speciale bescherming krijgen.

De maatregel is een nieuw bewijs van de verscherpte tegenstellingen in Iran, dat zijn ernstigste interne crisis in 30 jaar kent. Vandaag werden een neef van oppositieleider Moussavi en een zus van Nobelprijswinnaar Shiri Ebadi opgepakt.

Een Iraans persbureau meldt dat er een vliegtuig klaarstaat om geestelijk leider Khatami naar Rusland te brengen als de situatie uit de hand loopt.
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 20:21:51 #299
137949 Disana
pi_76194012
Volgens het NOS Journaal zou de tegendemonstratie van vandaag een teken zijn dat de regering zich sterk voelt.
pi_76194038
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef alors het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat ze Khamenei bedoelden, maar hier staat dus dit:
[..]

Dat moet Khamenei zijn. Ik heb meerdere bronnen. Foutje denk ik want Khatami hoeft niet te vluchten.

http://gatewaypundit.firs(...)an-escape-to-russia/

Typ maar eens op twitter khamenei in. Dan krijg je genoeg links.

Maar hoe dat zit met politiebescherming van de oppositie weet ik niet. Ik weet wel dat Karroubi huisarrest heeft/had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')