quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:43 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Iran / perzie is gewoon hetzelfde zooitje als ten tijde van de grieken.
Een machtsziek zooitje dat met olie en gas nu centraal azie wil domineren ten koste van westerlingen en arabieren. Maarja, als perzier zou ik ook een hekel hebben aan die jongeren die een mtv-vrijheid na streven wat erop neer komt dat ze hun deur open moeten gooien voor amerikaanse olie bedrijven die dan de baas gaan spelen zoals in een saoudie arabie.
Nee het interesseert me allemaal geen bal, laat ze elkaar maar afmaken daar - dat deden die barbaren 3000 jaar geleden ook al. Sommige dingen veranderen niet. Ik wacht wel tot het beschaafde westen een nieuwe alexander de grote voortbrengt om al dat tuig eens op te voeden
Gelukkig blijven ze de straat opgaan.quote:
Klinkt als stierenpoep. Bron? (200 euro is veel , hoe wil je dat verdelen... , rekeningnummers ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:49 schreef AryaMehr het volgende:
Regering heeft voor morgen een demonstratie gepland. Volgens insiders zouden bussen uit het plattenland al onderweg naar Teheran zijn en krijgt iedereen die in die demonstratie meeloopt 200.000 toman (¤ 200,-)
Je houdt je hart vast. Het is niet te hopen dat de burgers onderling met elkaar op de vuist gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:49 schreef AryaMehr het volgende:
Regering heeft voor morgen een demonstratie gepland. Volgens insiders zouden bussen uit het plattenland al onderweg naar Teheran zijn en krijgt iedereen die in die demonstratie meeloopt 200.000 toman (¤ 200,-)
Alsof dit de eerste keer is dat Iran demonstranten betaald om mee te lopen in een pro-regering demonstratie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Klinkt als stierenpoep. Bron? (200 euro is veel , hoe wil je dat verdelen... , rekeningnummers ofzo? )
Het zijn de gezinnen van de Basiji-tuig, de Basiji zelf en mensen die financieel belang hebben bij deze regering.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je houdt je hart vast. Het is niet te hopen dat de burgers onderling met elkaar op de vuist gaan.
Hopen ze soms dat hier ook massa's filmpjes van op YouTube komen? Ik vind het een zwaktebod.
Ja dat snap ik. Wat ik niet snap is wat het nut is. Het is niet alsof de wereld hierin zal trappen, daar is het veel te doorzichtig voor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het zijn de gezinnen van de Basiji-tuig, de Basiji zelf en mensen die financieel belang hebben bij deze regering.
Ja dude, als je geen bronnen hebt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof dit de eerste keer is dat Iran demonstranten betaald om mee te lopen in een pro-regering demonstratie.
De turkse regring is een criminele bende die nog meer stinkt dan de criminele bende die in iran aan de macht is. Alleen in Iran vind je nog normale mensen die hier tegen demonstreren. Ik turkij vind je alleen extremisten die alles wat turkije heet mooi vinden en de elke koerdische vrijheidsstrijd criminaliseren met onzin. Zoals de zwetser burakius bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja dude, als je geen bronnen hebt?
In Turkije bijvoorbeeld is er al gebleken dat er geld werd gegeven aan jongeren om stenen te gooien tegen de politie (in Diyarbakir, Shirnak etc.). Hier zijn wél bronnen voor en bewijs.
Maar in jouw geval lijkt het me erg moeilijk te bewijzen... ten eerste al, omdat het land op dit moment erg gesloten is qua media.
En jij bent toch leraar? Je wordt vast heel snel boos in de les hequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:36 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
De turkse regring is een criminele bende die nog meer stinkt dan de criminele bende die in iran aan de macht is. Alleen in Iran vind je nog normale mensen die hier tegen demonstreren. Ik turkij vind je alleen extremisten die alles wat turkije heet mooi vinden en de elke koerdische vrijheidsstrijd criminaliseren met onzin. Zoals de zwetser burakius bijvoorbeeld.
quote:
Wat een sadistquote:
Je hoopt dat ze ooit hun straf krijgen.quote:
Dat roepen ze wel vaker. Er liggen al papieren klaar voor Rusland. Is standaard procedure. Je bedoelt trouwens Khamenei en aanhang neem ik aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:11 schreef alors het volgende:
Wat een dwazen in dit topic, ik wilde even kijken wat er gaande is omdat ik hoorde dat er een vliegtuig klaarstond voor Khatami, krijg je van die kansloze discussies
Ga dat even ergens anders uitvechten a.u.b.
Ik dacht ook dat ze Khamenei bedoelden, maar hier staat dus dit:quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat roepen ze wel vaker. Er liggen al papieren klaar voor Rusland. Is standaard procedure. Je bedoelt trouwens Khamenei en aanhang neem ik aan.
quote:Iran stopt bewaking oppositieleider
Update: dinsdag 29 dec 2009, 19:44
In Iran geeft de regering niet langer politiebewaking aan oppositieleider Karroubi. De maatregel komt neer op een vorm van huisarrest. Gebruikelijk is dat ook politici van de oppositie door de politie speciale bescherming krijgen.
De maatregel is een nieuw bewijs van de verscherpte tegenstellingen in Iran, dat zijn ernstigste interne crisis in 30 jaar kent. Vandaag werden een neef van oppositieleider Moussavi en een zus van Nobelprijswinnaar Shiri Ebadi opgepakt.
Een Iraans persbureau meldt dat er een vliegtuig klaarstaat om geestelijk leider Khatami naar Rusland te brengen als de situatie uit de hand loopt.
Dat moet Khamenei zijn. Ik heb meerdere bronnen. Foutje denk ik want Khatami hoeft niet te vluchten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze Khamenei bedoelden, maar hier staat dus dit:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |