abonnement Unibet Coolblue
pi_254484
hallo lief dagboek,
Het was weer zover: er moest iemand de BUS uit. Op de bank zaten Jop, Aziz en Willeke. Na alle dingen die zijn gebeurd tussen mijzelf en Wil heb ik dus mijn stem op haar uitgebracht maar wel met een duidelijke motivatie. De andere pasagiers hadden weer eens een motivatie van lik m'n achterwerk. Zogenaamd niemand had wat tegen degene waar hij of zij op dat moment zijn stem op had uitgebracht. Maar dat is niet zo, want ik zelf zeg dat het meer te maken heeft met dat, als ze het wel eerlijk zouden zeggen en diegene gaat er niet uit, ze met de gebakken peren zitten. Ze zijn toch zo perfect hè, al mijn medepassagiers. Nou het zal toch wel niet. Niemand roddelt maar gisteren, na de live show van de BUS en mijn uitspraak, in de tuin had opeens iedereen wel wat te zeggen en zeker tegen mij. Maar het leukste was dat ze elkaar met de vinger aanwezen zo van 'ja, maar ik heb het van haar of hem in de slaapkamer.' Waar ik dus nooit slaap. Binnen de groep schijnen ze nogal te fluisteren, wat dus niet mag. Dat weten ze, dus doen ze het heel zachtjes met als gevolg dat als er wat wordt befluisterd die gesprekken maar half worden begrepen en nooit verder worden besproken.
Dus laat mij het maar zo doen zoals ik het doe. Ik hou niet van dat kontenkusserij want geloof me, er wordt wat gefluisterd over elkaar. Ze zeggen dat ik ook wel eens roddel. Nee, ik spuug mijn gal in de tuin luid en duidelijk. Want weet je wat het is? Als ik het direct aan die persoon vraag, krijg ik altijd een flutverhaal te horen wat nergens op slaat. Ze willen het zo en dan krijgen ze het zo. Aan vriendjespolitiek doe ik ook niet mee om zo stemmen van medepassagiers te winnen. Ik kan het goed vinden met Bulli, Jop en Aziz. Ik praat wat meer maar dat is echt geen stemmen winnen.

Nou lief dagboek, er is dus weer niks veranderd. Ik ben de gebeten hond en de rest engeltjes. Leuk hè? Maar er klopt niks van hoor, want zij zijn ook de gebeten hond. Ze willen er alleen niet aan toegeven maar dat er nog wat staat te gebeuren, kan ik je wel verzekeren. Voor nu was dit het.

Tot gauw, dagboek.

(dagboek rent gillend weg !!!!!)

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')