Hoe oud ben je nu eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2009 16:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn hele leven is één grote ode aan jou, dat weet je toch?
Opzich zou het wel vet zijn om 0:00 op FOK! te postenquote:Op zondag 27 december 2009 16:20 schreef Skylark. het volgende:
Slicke player. Wat ga je doen met NYE, Chriz?
19quote:
Nog de stad inquote:Op zondag 27 december 2009 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Opzich zou het wel vet zijn om 0:00 op FOK! te posten!
Tweede optie is een houseparty bij een vriend, dus ik hink op twee gedachten.
[..]
19 [ afbeelding ]!
Interestingquote:Op zondag 27 december 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nog de stad in? Tweede vraag, waarom heb jij mij nooit verteld over je nichtjes? [/stalker]
quote:Op zondag 27 december 2009 16:26 schreef Skylark. het volgende:
Hell, ik wil een bewegende avatar op MSN. Wist niet eens dat dat kon.
Doubt it, ik ben al blij als ik geen alcoholvergiftiging oploop.quote:
Omdat ze een beetje jong zijnquote:Tweede vraag, waarom heb jij mij nooit verteld over je nichtjes? [/stalker]
Met een webcam.quote:
quote:Hoi
Buoy spot net online jou foto en gaf deze een 8.5 toegekend!
Wil jij de fotos zien waar het om gaat? Bekijk ze dan nu op deze website:
http://view.msnfri-endwis(...)tnoboshierdieklikken
Groeten,
Buoy
Same met vriendinnen van m'n zusje, eerst waren ze altijd lelijk maar nu is ze van klas gewisseld en heeft ze nieuwe vriendinnen.quote:Op zondag 27 december 2009 16:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doubt it, ik ben al blij als ik geen alcoholvergiftiging oploop.
[..]
Omdat ze een beetje jong zijn.
Al heeft die oudste vriendinnen waar ik van zeg: godverdomme, wat een ziek mannetje ben ik toch ook. Ik ben ze ook al subtiel aan het reserveren voor over een jaar of 4.
Ohquote:Op zondag 27 december 2009 16:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met een webcam.
Erkenning is trouwens altjid leuk:
[..]
Die standaard MSN plaatjes bewegen toch ook?quote:Op zondag 27 december 2009 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
OhIk dacht aan gewone bewegende plaatjes.
Hier niet.quote:Op zondag 27 december 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die standaard MSN plaatjes bewegen toch ook?
Ik ben aan het kijken of je ook opgeslagen filmpjes kunt doen, want vrienden hebben m'n kop een keer gefilmd toen ik dronken was en ik ging toen om de een of andere reden blozen, en het is echt een classic fragment.quote:Op zondag 27 december 2009 16:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
OhIk dacht aan gewone bewegende plaatjes.
Mijn zusje heeft dat.quote:Op zondag 27 december 2009 16:26 schreef Skylark. het volgende:
Hell, ik wil een bewegende avatar op MSN. Wist niet eens dat dat kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |