Of skatefans met CoF shirt bij een goed black metal concert.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:45 schreef VaderVanJezus het volgende:
Af en toe gericht emo's meppen met hun ninja moves is niet verkeerd
Sinds wanneer is 't true om bij black metal een moshpit te houden?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Of skatefans met CoF shirt bij een goed black metal concert.
Zei ik dat dan? Ik zei slechts dat gericht meppen op dat soort lieden bij een BM concert een goede zaak is.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 't true om bij black metal een moshpit te houden?
Zo zo, dat zijn maar liefst 10 piemels per neger. Zeker goede vrienden van je?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:12 schreef damsco het volgende:
twee homoseksuele negers met 20+ piemels
Dat je je uberhaupt daar druk om maakt om zulke mannekes zegquote:Op maandag 4 januari 2010 13:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Ik zei slechts dat gericht meppen op dat soort lieden bij een BM concert een goede zaak is.
Ik kom niet meer bij van het lachen. M'n koffie.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:12 schreef damsco het volgende:
Laforest, ik laat je beide knieschijven breken door twee homoseksuele negers met 20+ piemels als ik ook maar één keer een vuist of een ander lichaamsdeel van jou tegen mij aankrijg (Of zoals je dat zelf mooi verwoord "er tegen aan lopen". Atijd slim om je daad van actief naar passief te verwoorden). Uiteraard laat ik hen daarna after partyen op jouw lichaam.
Scherp.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo zo, dat zijn maar liefst 10 piemels per neger. Zeker goede vrienden van je?.
Ik heb mijn contacten hier en daar voor dergelijke figuren als laforest.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo zo, dat zijn maar liefst 10 piemels per neger. Zeker goede vrienden van je?.
Daar ben ik blij om. Hoewel ik je wel eens zou willen zien op het moment dat je een paar rake trappen op je gestrekte been krijgt.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij van het lachen. M'n koffie.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Hoewel ik je wel eens zou willen zien op het moment dat je een paar rake trappen op je gestrekte been krijgt.
Black Metal ist Kriegquote:
napalm death is meer zovan een kek rifje met een heleboel rotzooi eromheen.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Napalm Death
Kutband is dat zeg, slechte muziek.
zeg dat nog eens, Ik breek je buik teringbeerquote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef Darkestrah het volgende:
damsco, laforest, kom maar gezellig hier.
[ afbeelding ]
Slaapmaat.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zeg dat nog eens, Ik breek je buik teringbeer
Ik vind het altijd meer van "laten we alles wat we kunnen verzinnen tegelijk gaan spelen!"quote:Op maandag 4 januari 2010 15:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
napalm death is meer zovan een kek rifje met een heleboel rotzooi eromheen.
Volgens mij zijn ze ook nog niet in de verkoopquote:Op maandag 4 januari 2010 15:50 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Dat is vroeg
Hopelijk weer zo'n goeie line-up als vorig jaar
Wat dan wel?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef ThE_ED het volgende:
ROFL de zanger van My Chemical Romance heeft blijkbaar gezegd dat Judas Priest niet echt metal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |