Dat verklaart toch het wat je mistquote:Op zondag 27 december 2009 15:33 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Kan niet ik heb geen vriendin.
kleine neger....quote:Op zondag 27 december 2009 15:33 schreef LeDrol het volgende:
[..]
Met een neger van 25cm. Bukken maar.
Oke ik denk dat ik het nu weet! ik mis een vriendin. Waar kan je die halen ?quote:Op zondag 27 december 2009 15:34 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat verklaart toch het wat je mist![]()
Of ben je zon smeerlap die het alleen met zn vriendin doet
quote:Op zondag 27 december 2009 15:36 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Oke ik denk dat ik het nu weet! ik mis een vriendin. Waar kan je die halen ?
Naar de hoeren?quote:Op zondag 27 december 2009 15:33 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Kan niet ik heb geen vriendin.
www.russianbrides.comquote:Op zondag 27 december 2009 15:36 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Oke ik denk dat ik het nu weet! ik mis een vriendin. Waar kan je die halen ?
Ik zou Aion aanraden, tegenwoordig helemaal hip onder de gamende nerds.quote:
Ik heb nog nooit wiet gebruikt of serieus gerookt.quote:Ik heb jaren lang gerookt jaren lang wiet gebruikt en jaren lang af en toe een drankje gedronken ( wie niet)
Okquote:maar ik ben nu al bijna 3 jaar gestopt met wiet en roken. een drankje drink ik heeel soms nog wel eens.
Misschien je wiet, sigaret en drankje?quote:Maar ik heb nu al een hele tijd een gevoel dat ik wat mis.
quote:Ik ben echt een health freak geworden
De drank en rookwaren wellicht.quote:ik eet super veel fruit drink de hele dag water en ik eet altijd gezond maar toch mis ik iets.
Godmiljaar zie bovenstaande antwoorden.quote:Een aantal maanden drink ik dan ook koffie en dat is erg lekker maar toch mis ik nog iets.
Gewoon snoep en chocolade dan maar wat meer sporten. en goed tanden poetsen. Klaar komen geeft ook een goed gevoel.quote:Ik wil niet weer beginnen aan tabak en drugs. Misschien moet ik maar eens chocolade proberen ( maar ik wil niet dik worden) Wat blijft er dan over ? Snoep ? Ja dan gaan me tanden eraan. Wat moet ik nou om dat lekkere gevoel weer te krijgen ?
quote:Op zondag 27 december 2009 16:06 schreef webhostvraag het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wiet gebruikt of serieus gerookt.
[..]
Ok
[..]
Misschien je wiet, sigaret en drankje?
[..]
triest
[..]
De drank en rookwaren wellicht.
[..]
Godmiljaar zie bovenstaande antwoorden.
[..]
Gewoon snoep en chocolade dan maar wat meer sporten. en goed tanden poetsen. Klaar komen geeft ook een goed gevoel.
Nee vooral niet mijn advies gebruiken, ben je op je 30ste straks nog maagd. autist.quote:Op zondag 27 december 2009 19:25 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
oh wat erg ik heb een keertje wiet gerookt!!!
![]()
en jij niet !! wat een goede jongen ben jij!!!
En sporten doe ik genoeg hoor, ik hoef geen advies van jou.![]()
Jij bent een nerd!quote:Op zondag 27 december 2009 20:56 schreef webhostvraag het volgende:
[..]
Nee vooral niet mijn advies gebruiken, ben je op je 30ste straks nog maagd. autist.
... je reageert best wel als iemand van 14quote:Op zondag 27 december 2009 21:19 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Jij bent een nerd!ik ben liever een autist dan een nerd en weetje ik mag dan wel maagd zijn maar ik heb MEER meisjes gehad dan jij. NERD
Ja maar het is wel allemaal waar wat ik zeg.quote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
... je reageert best wel als iemand van 14
Zolang je zo triest blijft reageren, reageert er niemand fatsoenlijk op je. Alsjeblieft, ga me niet vertellen dat het met autisme te maken heeft, want dat is een pertinente leugen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:19 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Jij bent een nerd!ik ben liever een autist dan een nerd en weetje ik mag dan wel maagd zijn maar ik heb MEER meisjes gehad dan jij. NERD
Ja.. en alle auto's rijden op kerstballen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:24 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
Ja maar het is wel allemaal waar wat ik zeg.
Wel als je kerstballen op de weg neer legt!quote:Op zondag 27 december 2009 21:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja.. en alle auto's rijden op kerstballen.
quote:Op zondag 27 december 2009 21:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja.. en alle auto's rijden op kerstballen.
Gehad maar niet genomen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:19 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 21:19 schreef Ruimtelijkeomgeving het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |