Dat dus, ken je codes manquote:Op zondag 27 december 2009 15:11 schreef doubleyouteaare het volgende:
Iedereen moet ook gewoon rechts gaan staan, als je wilt lopen kun je links inhalen.
Nee, de roltrap is uitgevonden om mensen sneller te vervoeren. Niet om ze lui te maken.quote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef Heufd het volgende:
Als je gaat lopen op een roltrap verneuk je heel het principe van dat ding.
Het nut is sneller boven zijn dan met een gewone trap. Dat verneuk je juist door stil te gaan staan.quote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef Heufd het volgende:
Als je gaat lopen op een roltrap verneuk je heel het principe van dat ding.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Cinch het volgende:
Ik blijf ook vaak lekker staan. Gewoon omdat zon ding me vanzelf naar boven brengt, daar is ie voor. Dan ga ik niet ook nog eens lopen. Als ik wil lopen ga ik wel met de trap.
Het is mij meer dan eens gebeurd dat wel of niet lopen op de roltrap het verschil maakt in het halen van een tram. Dat scheelt toch al mooi 10 minuten. En als ik onderweg ben wil ik gewoon zo snelmogelijk op mn bestemming zijn. Ontspannen doe ik wel als ik aangekomen ben(of in de tram zit).quote:
Daar loop ik ook altijd rondjes in, we willen tenslotte niet lui worden.quote:
Het gaat niet om lui worden, maar om je sneller te kunnen verplaatsen. Met rondjes lopen in de lift ga je dat niet bewerkstelligen, maar als je loopt op de roltrap wel. Als iedereen stil blijft staan op de roltrap ben je zelfs trager in vergelijking met de normale trap.quote:Op zondag 27 december 2009 15:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daar loop ik ook altijd rondjes in, we willen tenslotte niet lui worden.
dan ben je te laat vertrokkenquote:Op zondag 27 december 2009 15:27 schreef moomoo het volgende:
[..]
Het is mij meer dan eens gebeurd dat wel of niet lopen op de roltrap het verschil maakt in het halen van een tram. Dat scheelt toch al mooi 10 minuten. En als ik onderweg ben wil ik gewoon zo snelmogelijk op mn bestemming zijn. Ontspannen doe ik wel als ik aangekomen ben(of in de tram zit).
JAquote:Op zondag 27 december 2009 15:27 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Registreer je speciaal op fok voor deze reactie![]()
![]()
Waar komt dat dan vandaan, dat een roltrap bedoeld is om je sneller te kunnen verplaatsen? Naar mijn weten is het gewoon puur voor het gemak, dat je zelf niet al die moeite moet doen om naar boven te komen. Zeker als het gaat om mensen die moeite hebben met lopen.quote:Op zondag 27 december 2009 15:29 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het gaat niet om lui worden, maar om je sneller te kunnen verplaatsen. Met rondjes lopen in de lift ga je dat niet bewerkstelligen, maar als je loopt op de roltrap wel. Als iedereen stil blijft staan op de roltrap ben je zelfs trager in vergelijking met de normale trap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |