Dat optreden vond ik ook een beetje mat, hij is echt oud aan het wordenquote:Op zondag 27 december 2009 17:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Neil Young, vond zijn optreden ook Rock Werchter ook nietPeace wel....
Alabama wel meerdere keren.quote:Op zondag 27 december 2009 17:22 schreef Terreros85 het volgende:
Volgens mij worden alle staten van de VS wel bezongen
Ze speelden afgelopen zomer in Edinburgh in het kasteel.quote:Op zondag 27 december 2009 17:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat optreden vond ik ook een beetje mat, hij is echt oud aan het worden
Maar nog altijd een stuk beter dan Crosby, Stills en Nash, dat is echt 3x niks meer
Ik heb ze dit jaar ook gezien, in de HMH, ik was na afloop niet echt tevreden ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 17:24 schreef Big_Yin het volgende:
[..]
Ze speelden afgelopen zomer in Edinburgh in het kasteel.
Kaart verkoop liep volgens mij ook voor geen meter want een week van te voren kon je nog telkens kaarten krijgen.
Snel uit mijn hoofd:quote:
Don Henley - New York Minutequote:Op zondag 27 december 2009 17:26 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Snel uit mijn hoofd:
Bee Gees - Massachusets
Beach Boys - California Girls
Ray Charles - Georgia on my mind
Neil Young - Alabama
Counting Crows - Omaha
Iemand toevoegingen?
Ik zat juist aan dat duo te denken.quote:Op zondag 27 december 2009 17:29 schreef Terreros85 het volgende:
En nu Stevie. Ook gecoverd door Mary J Blige en George Michael. Maar de versie van Stevie is natuurlijk het mooiste
Alles waaraan Mary J Blige meewerkt is beter zonder Maryquote:Op zondag 27 december 2009 17:29 schreef Terreros85 het volgende:
En nu Stevie. Ook gecoverd door Mary J Blige en George Michael. Maar de versie van Stevie is natuurlijk het mooiste
Anita Meijer - Idahoquote:Op zondag 27 december 2009 17:26 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Snel uit mijn hoofd:
Bee Gees - Massachusets
Beach Boys - California Girls
Ray Charles - Georgia on my mind
Neil Young - Alabama
Counting Crows - Omaha
Iemand toevoegingen?
Het was wel een leuke clipquote:Op zondag 27 december 2009 17:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zat juist aan dat duo te denken.
James Taylor - Carolina on my mindquote:Op zondag 27 december 2009 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Anita Meijer - Idaho
CSN&Y - Ohio
Pussycat - Mississippi
Stereophonics - Dakota
Rolling Stones - Sweet Virginia
quote:27 december 2009 17:36[/url] schreef n00biedoobiedoo het volgende:[/b]
Oeh di's een lekker nummer
ik vind er geen fuck aanquote:Op zondag 27 december 2009 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oeh di's een lekker nummer
Wij moeten nog... wij gaan zo iets bestellen bij de pizzeria..quote:Op zondag 27 december 2009 17:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb de restjes van gister even weggewerkt.
Ik wacht nog op de BK van Diaanquote:Op zondag 27 december 2009 17:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb de restjes van gister even weggewerkt.
Eindelijk, je bent er.quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
Ik val in een lekker uurtje binnen. Neil Young Stevie Wonder en Paul Weller.
Pussycat is dan weer minder.
Ow helemaal vergeten.... sorry. Het was ook een beetje hectisch. Wil je vanavond een pizza of lasagne??quote:
Pizza is primaquote:Op zondag 27 december 2009 17:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow helemaal vergeten.... sorry. Het was ook een beetje hectisch. Wil je vanavond een pizza of lasagne??
quote:Lieve Ernst, moet je horen
'k Ben de allergrootste Doe Maar-fan
Hoor ik jou en Henny zingen
Is 't of ik jullie heel goed ken
Ik hou niet van televisie
Maar voor jullie blijf ik thuis
En ik koop ook jullie platen
'k Heb ze allemaal in huis
Maar dat liedje van die bom
Moet je horen, lieve Ernst
Dat vind ik een beetje stom
Ik snap de grap nu pasquote:Op zondag 27 december 2009 16:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor de liefhebbers: we gaan zometeen derde naamvallen leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |