Het is 3 uur thee tijdquote:Op zondag 27 december 2009 14:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan de TS. Mijn topic ging echt veel beter.
Toeval? Ik dacht het niet.
Sinds Saaaaab hier post, post jij hier ook weer.quote:
Is dat waar?quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Sinds Saaaaab hier post, post jij hier ook weer.
Toeval? Ik dacht het niet.
Ik was even bezig met noestig handwerk op verzoek van PeZu...quote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef Saaaaab het volgende:
Nou zeg, ik wilde dit snelle topic niet vermoorden
Veel goed?quote:
Ja. Zo waar als koopwaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
ik ril er nog vanquote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was even bezig met noestig handwerk op verzoek van PeZu...
Das wel een hele late brunchquote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef justmattie het volgende:
Zo de brunch is weer achter de kiezen
Veel plezier en bis laterquote:Op zondag 27 december 2009 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat weer even lekker met Thijs spelen
tot later allemaal!![]()
![]()
doehoeiquote:Op zondag 27 december 2009 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat weer even lekker met Thijs spelen
tot later allemaal!![]()
![]()
laptop doet het weer perfect, mijn inet snelheid is eindelijk wat het moet zijn en ik drink cola voor het eerst in 5 jaarquote:
Lolquote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
laptop doet het weer perfect, mijn inet snelheid is eindelijk wat het moet zijn en ik drink cola voor het eerst in 5 jaar
wat nu lolquote:
Mijn downloadsnelheid is kutquote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
laptop doet het weer perfect, mijn inet snelheid is eindelijk wat het moet zijn en ik drink cola voor het eerst in 5 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |