Ik vergeef het je, maar alleen omdat ik je wel mag.quote:
dat is mijn record qua Schnitzels... in Duistland.. Duitse maat dus ook... bij één maaltijd dus he? Dat hele weekend (zaterdag + zondag) zat ik op 11....quote:Op zondag 27 december 2009 17:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mijn record is 6, inclusief een enorme portie patat.
Vergeet niet dat ik de allereerste was met een Saaab adoratietopic.quote:Op zondag 27 december 2009 17:28 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Weet ik nog niet! Jij had 'm 2000e al
Had ik dat?quote:Op zondag 27 december 2009 17:28 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Weet ik nog niet! Jij had 'm 2000e al
opel combiquote:
Oh ja? Dan neem ik jou welquote:Op zondag 27 december 2009 17:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik de allereerste was met een Saaab adoratietopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:Op zondag 27 december 2009 17:30 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh ja? Dan neem ik jou welMaar maar maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:
the fuck dude the fuckquote:Op zondag 27 december 2009 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is mijn record qua Schnitzels... in Duistland.. Duitse maat dus ook... bij één maaltijd dus he? Dat hele weekend (zaterdag + zondag) zat ik op 11....
hoiquote:
doeiquote:
ik zal het hem vragen zoquote:Op zondag 27 december 2009 17:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
dus een wheelie zit er niet in
Nou, dan draag ik m'n 20.000e ook niet aan jou opquote:
Ja maar.. nouquote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou, dan draag ik m'n 20.000e ook niet aan jou op
Ja.quote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Saaaaab het volgende:
Een topic wordt toch ook als post geteld?
Misschien is het een hint!quote:Op zondag 27 december 2009 17:32 schreef Stoeprand het volgende:
Alleen omdat ik geen adoratietopics open
Niet! Maar Panzerknacker was de eerste fokker die ik leerde kennen volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |