Als je tussen nu en 4 dagen naar de dierentuin gaat moet je gewoon 36 euro betalen aan de kassa hoor. Genoeg mensen die van plan zijn om te gaan in de kerstvakantie en zo voordelig kunnen gaan. Enne je hoeft ze natuurlijk niet te kopenquote:Op zondag 27 december 2009 15:51 schreef Thomas B. het volgende:
De waard van die kaarten is allang geen 36 euro meer als je iemand verplicht binnen 4 dagen te gaan.
Begrijp je waar ik heen wil? Ik heb er zelf ook genoeg geld voor betaald en probeer er nu zo min mogelijk verlies op te maken en anderen toch een leuke korting te geven. Ik moet overigens niks...quote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef Thomas B. het volgende:
Begrijp je waar ik heen wil? Je zou ze gewoon voor (bijna) niks weg moeten geven.
Nou vooruit dan maar....quote:Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef teknu het volgende:
Voor 15 euro maak ik nu meteen het geld over.
De waarde van iets wordt bepaald door de vraag... niet door de kosten van de producent. Basiseconomie.quote:Op zondag 27 december 2009 16:04 schreef Trusten het volgende:
[..]
Begrijp je waar ik heen wil? Ik heb er zelf ook genoeg geld voor betaald en probeer er nu zo min mogelijk verlies op te maken en anderen toch een leuke korting te geven. Ik moet overigens niks...
Ga jij nou maar een sneeuwpop maken, doe je nog wat nuttigsquote:Op zondag 27 december 2009 16:09 schreef Thomas B. het volgende:
De waarde van iets wordt bepaald door de vraag... niet door de kosten van de producent. Basiseconomie.
Maargoed, ik zie dat er al iemand ingestonken is dus je treft het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |