Je bedoelt dat de cpu fan ala straalmotor klinkt?quote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef LXIV het volgende:
Nu zit ik hier 3e-Kerstdag bij schoonfamilie een beetje te FOK!en terwijl vrouwlief is gaan winkelen. Achter een Packard-Bell laptop. Maar wat een pauperlaptops zijn dat zeg! Het geluid dat eruit komt lijkt van 30 meter onder de zeespiegel te komen en als hij gaat opstarten dan kun je koffie zetten, poepen, de hond uitlaten en nog een keer poepen voordat je online komt.
Anti-klacht: In ieder geval wel kunnen FOK!-en bij schoonfamilie.
Dat is met alle voor-geïnstalleerde besturingssystemen. Gewoon formatteren en je eigen OS erop zetten.quote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef Aestivate het volgende:
Packard Bell.
Crappy, niet-uitgebalanceerde hardware voor een te dure prijs bij elkaar zetten, 25 nutteloze applicaties installeren waarvoor je na 3 dagen moet betalen en voor alles bij elkaar veel geld vragen.
Epic.
PB is van Acerquote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik heb ook een Packard Bell laptop en werkt hier prima, Windows 7 is binnen een paar seconden helemaal opgestart. Geluid is zelfs beter dan mn Acer () laptop.
Onterechte klacht dus.
Dat is toch raar omdat ze uit dezelfde fabriek komenquote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ik heb ook een Packard Bell laptop en werkt hier prima, Windows 7 is binnen een paar seconden helemaal opgestart. Geluid is zelfs beter dan mn Acer () laptop.
Onterechte klacht dus.
ze gebruiken niet dezelfde onderdelen voor alle laptops hoorquote:Op zondag 27 december 2009 15:10 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat is toch raar omdat ze uit dezelfde fabriek komen
Je houdt er echt vanquote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef PeZu het volgende:
de mijne is al 3x hard gevallen, weggesmeten door de kamer heen, tegen geschopt en werkt nog prima (na vervanging harde schijf vandaag die hij zomaar begaf)
jaquote:
Hoezo?quote:Op zondag 27 december 2009 15:10 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat is toch raar omdat ze uit dezelfde fabriek komen
Acer is eigenaar van Packard Bell sinds een paar jaar.quote:
ja was het allemaal maar zo simpelquote:Op zondag 27 december 2009 16:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Acer is eigenaar van Packard Bell sinds een paar jaar.
Dan lijkt het me goedkoper om die productieprocessen in dezelfde fabriek te laten plaatsvinden.
Het enige wat je nodig hebt is een andere buitenkant, logo, bios logo en Windows image met "gratis" software.
Voor de rest kun je er gewoon dezelfde onderdelen in drukken, die heb je toch al op voorraad voor alle Acer laptops.
Zo doen ze het in ieder geval al wel met alle Packard Bell desktops die je nu in de winkel ziet. Er is niks meer Packard Bell aan het ontwerp van die computers.
quote:Op zondag 27 december 2009 16:35 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb een Apple, dan heb je dat soort problemen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |