Beste hipy123,quote:Op zondag 27 december 2009 13:56 schreef hipy123 het volgende:
lage snelheid vanwege afstand. doe je een klacht waar je graag in ziet welke oplossingen er zijn
Of neem gewoon kabel. Dat er nog mensen zijn die ADSL willen hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 13:58 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Beste hipy123,
Verhuis.
Groetjes,
XS4All.
Onbekend maakt onbemind.quote:Op zondag 27 december 2009 14:02 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben best tevreden met mijn ADSL lijn heur
Dat is heul niet waar. Je kunt bij Ziggo (bv) ook alleen internet afnemen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef hipy123 het volgende:
kabel is een optie maar kwa kosten is dat gewoon veel duurder, je MOET er een tv abbo bij nemen, gaat lekker als je digitenne hebt. Ook de instalatie kosten, het is gewoon onhandig, moet ik zeker 3 kabels door 2 verdiepingen gaan trekken om alle tv's een signaal te geven.
https://www.ziggo.nl/#producten/internet/z2/quote:Op zondag 27 december 2009 14:14 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Dat is heul niet waar. Je kunt bij Ziggo (bv) ook alleen internet afnemen.
Dat betaal je sowieso al als je een analoge TV aansluiting hebt bij Ziggo.quote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef hipy123 het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/#producten/internet/z2/
* Dit aanbod geldt alleen in combinatie met het Basis Abonnement (Televisie Z1).
quote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je een mac neemt heb je geen beveiligingsproblemen, en heb je altijd verbinding.
Als je een mac neemt heb je geen beveiligingsproblemen, en heb je altijd verbinding.
De bofhs van xs4all hebben bepaald dat je de kanker van internet bent.quote:Op zondag 27 december 2009 13:56 schreef hipy123 het volgende:
ook nu weer: uw verbinding is afgesloten vanwege een veiligheids probleem!
Haha vervelend detail is dat mijn macbook pro 13 inch om de haverklap wegvalt hier, en de ibm laptop van mijn huisgenoot niet, evenals mijn pc. Maargoed.quote:Op zondag 27 december 2009 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan moet je stoppen met spam of virussen versturen, oftewel: hou je beveiliging in orde. Als XS4ALL uitvindt dat jouw IP voor problemen zorgt op internet, dan knallen ze je er zo snel mogelijk uit om de schade te beperken. Zodra ze er voldoende van zijn overtuigd dat je de rommel hebt opgeruimd, sluiten ze je weer aan.quote:Op zondag 27 december 2009 13:56 schreef hipy123 het volgende:
Of je neemt eerst contact op voor dat je op zondag alles dicht gooit
zit nu op proxy.xs4all.nl![]()
![]()
![]()
KLACHT: xs4all![]()
![]()
Wat moeten ze dan doen?quote:Op zondag 27 december 2009 13:56 schreef hipy123 het volgende:
KUT PROVIDER
echt bagger
lage snelheid vanwege afstand. doe je een klacht waar je graag in ziet welke oplossingen er zijn
krijg je als antwoord alleen maar een verklaring van het probleem
Of je neemt eerst contact op voor dat je op zondag alles dicht gooit
zit nu op proxy.xs4all.nl![]()
![]()
![]()
KLACHT: xs4all![]()
![]()
Wanneer was dat, 2e kerstdag zeker?:')quote:Op maandag 28 december 2009 11:52 schreef hipy123 het volgende:
ja maar als je een ontfilter verzoek indient verwacht je wel dat dat toch beetje prio heeft maar still na 4uur no response
Je beveiliging zou prioriteit moeten hebben. Eerst checken voor alles klopt voor je op internet gaat.quote:Op maandag 28 december 2009 11:52 schreef hipy123 het volgende:
ja maar als je een ontfilter verzoek indient verwacht je wel dat dat toch beetje prio heeft maar still na 4uur no response
Heeft te maken met het kut imago van ziggo.quote:Op zondag 27 december 2009 13:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Of neem gewoon kabel. Dat er nog mensen zijn die ADSL willen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |