Hij heeft wel een heel eigen geluid en stijl, dus zo gek vind ik het niet. Kwestie van smaak of je ervan houdt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jammner dat the Edge er ook aan mee doet.
Nodig dan Tom Morello uit. Die heeft dan ook nog eens wat nuttigs te zeggen, ipv 250 effecten te laten zien, zoals in zo'n ander programma waar De Rand de zat (History of the Electric Guitar ofzo?).quote:Op maandag 28 december 2009 14:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel eigen geluid en stijl, dus zo gek vind ik het niet. Kwestie van smaak of je ervan houdt.
Ja, dat wel maar bij the Edge moet ik altijd hier aan denken. (vanaf 2:28)quote:Op maandag 28 december 2009 14:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij heeft wel een heel eigen geluid en stijl, dus zo gek vind ik het niet. Kwestie van smaak of je ervan houdt.
Hahaha.quote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar bij the Edge moet ik altijd hier aan denken. (vanaf 2:28)
Haha, mooiquote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar bij the Edge moet ik altijd hier aan denken. (vanaf 2:28)
Nou, op zich....nee, iemand anders mag het zeggenquote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef KaMo het volgende:
ieder neemt zijn instrument op en dan bewerken we het tot een nummer)
Dit is een suggestie voor de mensen, niet the final song uiteraardquote:Op maandag 28 december 2009 15:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, op zich....nee, iemand anders mag het zeggen.
Pas het KISS principe eens toe, daar kan het alleen maar beter van worden.quote:Op maandag 28 december 2009 14:59 schreef KaMo het volgende:
Nummer geschreven in Guitar Pro voor een internet collab (een virtual band, ieder neemt zijn instrument op en dan bewerken we het tot een nummer)
Het is enkel wat langer geworden dan ik zelf had verwachT:
http://soundclick.com/share?songid=8535327
(de solos zijn als opvulling, de speler gaat ws zelf de solos schrijven)
Comment?
- Schmink;quote:Op maandag 28 december 2009 15:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pas het KISS principe eens toe, daar kan het alleen maar beter van worden.
Richard Kruspe en Joe Bonamassa omdat dat 2e van de stoerste gitaristen zijnquote:Op maandag 28 december 2009 15:08 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, maar als jullie zo'n docu zouden maken, welke 3 gitaristen zouden jullie dan uit willen nodigen?
Ik zou het graag een beetje breed willen houden, dus een bluesgitarist, een rockpionier en een shredder.
Mijn 3:
Eric Clapton (kan zowel over blues als rock praten)
Ritchie Blackmore (toen gitaarmuziek erg loud werd, maar ook vanwege de interessante invloeden die hij in gitaarspel verwerkte)
Herman Li (over the top, de grenzen van gitaarspel opzoeken en gewoon een leuke verteller).
Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op maandag 28 december 2009 15:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pas het KISS principe eens toe, daar kan het alleen maar beter van worden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/KISS-principequote:
Je punt?quote:
Daar zou ik eerder vraagtekens bij zetten dan bij The Edge. Niet dat The Edge nu 's werelds meest geweldige gitarist is, maar we moeten eerst nog maar eens zien of we met een jaar of tien nog weten wie meneer White is. Morello is al een betere keus (en van zijn generatie verreweg een van de interessantste naar mijn bescheiden mening).quote:Op maandag 28 december 2009 14:46 schreef Witchfynder het volgende:
In welk opzicht is Jack White significant?
Canon Eos 5Dquote:Op maandag 28 december 2009 13:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Dean met wat voor camera heb jij die foto's van laatste gemaakt? Of is daar een pro-fotograaf aan te pas gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |