1) Hangt er van af wat je wil. Elektrisch, akoestisch? Wat voor (soort) nummers wil je spelen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:00 schreef shythe het volgende:
hee mensen,
ik heb een vraagje en denk dat ik die hier het best kan posten
ik wil namelijk beginnen met gitaar spelen als hobby, speel op dit moment op de linkshandige gitaar van mn vader verkeertom (don't bother asking)
1. wat kan ik het beste kopen? heb ongeveer 200-300 euro te besteden
2. zijn er nog tips of dingen dat jullie zeggen dáár moet je op letten bij beginnen/kopen van een gitaar(set)
3. ik ben linkshandig maar speel nu al een tijdje rechtshandig, is het verstandig om alsnog linkshandig te gaan spelen of kan ik beter gewoon bij rechtshandig blijven
alvast bedankt voor het lezen in ieder geval
(niet zo bekent met dit forum
Ja, helaas welquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:07 schreef The_Dean het volgende:
Punt 3 is inderdaad een hele goede! Veel ruimer aabod en keus.
Is idd uitstekend anti-GAS!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel![]()
Aan de andere kant maakt dat de keuze vaak ook weer gemakkelijker.
Het gaat hiet toch alleen maar over air gitaar ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is idd uitstekend anti-GAS!.
Ik ben ook linkshandige en speel linkshandig; de manier waarop je natuurlijk en onbewust air guitar speelt is wel hoe je behoort te spelen.
quote:
Lijkt me wel grappig dat Dribbel_ mijn broer lijkt te zijnquote:
Alsof dat ooit gaat gebeurenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
Dat hij zich oooooooooooooit als een grote jongen mag gaan gedragen.
Dat heeft een vriend van me ooit gehad. Zaten we op een chat. Hij en een andere kerel zaten er echt al 3 maanden zonder van elkaar te weten dat ze neven zijn. Door een toevalligheid kwamen ze erachterquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:51 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig dat Dribbel_ mijn broer lijkt te zijn.
Probeer eerst linkshandig en rechtshandig spelen goed uit. Anders loop je straks echt tegen beperkingen aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef shythe het volgende:
ik wil het liefst elektrisch gaan spelen, en dat ik rechtshandig ga spelen is ook 10 keer zo handig... stomme linkshandigheidwat zouden jullie me aanraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |