Ja dat is niet mijn probleem hè, moet je ook maar een jas jatten.quote:Op zondag 27 december 2009 12:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja, godver en ik dan? Ik had het nu ook kk koud!
En waar was jij?quote:Op zondag 27 december 2009 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zat er nog wat in, in je jas?
bij jou tochquote:
mja, misschien hadden we niet de hele avond doggystyle moeten doen.quote:
Nope dat gelukkig nietquote:Op zondag 27 december 2009 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zat er nog wat in, in je jas?
vertel nou eens rustig wat er gebeurd is. Kom maar eens achterop zitten.quote:Op zondag 27 december 2009 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vest/jas een pot nat het is gvd van een ander
Snik snik.quote:Op zondag 27 december 2009 12:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vertel nou eens rustig wat er gebeurd is. Kom maar eens achterop zitten.
Je jas?quote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef Gupje het volgende:
Ik hoop dat ik hem tegen kom. IK MAAK HEM KAPOT!
Oh je jas heb ik al ritueel verbrand hoor, valt niet veel aan kapot te maken.quote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef Gupje het volgende:
Ik hoop dat ik hem tegen kom. IK MAAK HEM KAPOT!
quote:Op zondag 27 december 2009 12:33 schreef Rekkie het volgende:
Ach en die Zeeman jas, heb je zo weer voor 14,95
Pak dan gewoon die andere jasquote:Op zondag 27 december 2009 12:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Snik snik.![]()
Ik zat in café en moest even pinnen, ik pak mijn jas en loop richting pinautomaat en kom terug. Hang me jas op de zelfde plek neer als waar hij hing naast de jas van mijn vriendin. Het werd laat en we waren van plan om naar huis te gaan, ik kom bij mijn jas is haar jas verplaatst en de mijne was weg.![]()
Al waren het ook de 2 laatste jassen die er hingen.![]()
Snif
Nee jij zegt dat er nog 2 jassen hingen, 1 van je bitch dus die andere mag jij meenemenquote:Op zondag 27 december 2009 12:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik zeg toch het waren de 2 laatste jassen die er moesten hangen.
Al hing er een andere jas. Ik blijf gewoon netjes met mijn poten van een ander zijn spullen afquote:Op zondag 27 december 2009 12:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat er nog 2 jassen hingen, 1 van je bitch dus die andere mag jij meenemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |