Alleen is hij geen Bask maar een Duitser die in San Sebastian woont.quote:Op zondag 27 december 2009 11:45 schreef Tahiti het volgende:
Baskenland![]()
Ik zou lekker op zoek gaan naar een andere jongen, heeft ie geen leuke vrijgezelle vrienden?
Hij zei ook dat relaties niet eeuwig zijn tenzij je een echt leuke meid-jongen ontmoet.quote:Op zondag 27 december 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Ik zou hem uit mn hoofd zetten als potentiele partner.
Waarom hij je graag wil zien? Hij vindt je waarschijnlijk leuk als 'gewone vriendin' en wellicht streelt het zijn ego, dat hij op stap gaat met een meid die hem wel ziet zitten.
Valt weinig meer aan toe te voegen. Je bent een erg leuke vriendin, maar hij is al gesetteld. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk door hem 'wat als'-vragen te stellen. Op dit moment is hij al bezet en daar zal je het mee moeten doen.quote:Op zondag 27 december 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Ik zou hem uit mn hoofd zetten als potentiele partner.
Waarom hij je graag wil zien? Hij vindt je waarschijnlijk leuk als 'gewone vriendin' en wellicht streelt het zijn ego, dat hij op stap gaat met een meid die hem wel ziet zitten.
Misschien is dat wel beter.quote:Op zondag 27 december 2009 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
Ik denk niet dat je hier tijd in moet gaan steken. Hij geeft aan dat hij gelukkig is.
9 jaar relatie moet je niet tussen willen gaan zitten.
Misschien is het zelfs beter om hem gewoon helemaal niet meer te zien?
Wat is het nut? Het is voor jou alleen maar moeilijker om straks weer naar huis te gaan met die kerel in je kop.
Omdat je veel voor hem voelt. Liefde maakt nog steeds blindquote:Op zondag 27 december 2009 11:56 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Misschien is dat wel beter.
Er is een moment geweest dat we 9 maanden elkaar niet spraken maar de dag dat we elkaar weer spraken ging ik toch wel weer een beetje onderuit.
Ik ben tot 6 Januarie in Spanje en dat weet hij, misschien moet ik zeggen dat ik al volgepland sta als hij belt of mailt.
maar hij zegt ook dat liefde niet eeuwig is.
Ik hecht mij gewoon teveel aan zijn woorden![]()
liefde maakt inderdaad blind.quote:Op zondag 27 december 2009 12:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat je veel voor hem voelt. Liefde maakt nog steeds blind![]()
En liefde is misschien niet eeuwig, maar wie weet hoe lang die relatie nog duurt!
Daar wil je toch niet op wachten? Er zijn nog genoeg kerels op deze aardkloot.
Voor je zelf lijkt het me inderdaad beter om hem niet meer te zien.
Ik ben iemand als ik iets wil bereiken of halen dat ik dat ook kan bereiken.quote:Op zondag 27 december 2009 12:05 schreef SuperFokker het volgende:
Hij geeft toch aan dat hij je nu niet wilt.
*zucht* vrouwen
hij geeft duideljk aan dat hij blij en gelukkig is met zijn vriendin nu. Dus jezelf in bescherming nemen en nokken met die zooi. Je zal uiteindelijk de zware verliezer zijn. Tis voor hem meer een egostreel ding, met in het achterhoofd dat je straks toch weer vertrokken bent. Lekker makkelijk dusquote:Op zondag 27 december 2009 12:06 schreef Elixabete het volgende:
[..]
liefde maakt inderdaad blind.
En ik zei dat ik de gevoelens had weggestopt maar ik heb er denk ik wel stilletjes voor 3 jaar op gewacht minimaal.
Waarschijnlijk hetzelfde omdat je toch hoopt dat er een reactie komt van die kerel.quote:Op zondag 27 december 2009 12:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik ben iemand als ik iets wil bereiken of halen dat ik dat ook kan bereiken.
Alleen vind ik dit ietsjes moeilijker en ik wilde weten wat andere zouden doen in deze situatie.
Dat kan hij in het algemeen wel vinden, maar ik denk niet dat hij bedoelt dat jij een kans maakt omdat je leuker zou zijn dan zijn vriendin.quote:Op zondag 27 december 2009 11:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Hij zei ook dat relaties niet eeuwig zijn tenzij je een echt leuke meid-jongen ontmoet.
vind ik ook weer zo dubbel
En stel dat dat lukt. Dan is het wachten tot hij weer een meid tegen komt die nog leuker is. Klinkt niet echt betrouwbaar.quote:Op zondag 27 december 2009 12:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik ben iemand als ik iets wil bereiken of halen dat ik dat ook kan bereiken.
Ik zou mijn tijd beter gaan bestedenquote:Alleen vind ik dit ietsjes moeilijker en ik wilde weten wat andere zouden doen in deze situatie.
ik denk dat dat ook het beste is.quote:Op zondag 27 december 2009 12:15 schreef eleusis het volgende:
Ik zou hem bombarderen.
Maar even serieus, hij heeft geen plannen om het uit te maken zo te zien, dus pijnig jezelf niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |