abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76096744
Hey hallo,
Ik ben weer eens in Spanje met kerst en oud-nieuw.

Gisteren was ik op pad met een jongen die in San Sebastian woont die ik al 3 jaar niet meer gezien had.
Ik vond hem erg leuk toen maar hi heeft een vriendin dus ik zei er niks over.
2 jaar geleden heb ik hem gemaild over mijn gevoelens en zijn antwoord was best wel dubbel.

Nu een jaar verder had ik het een plaats gegeven en ik ben nog steeds in contact met hem als goede vrienden.

Dus gister ochtend belde hij mij of ik zin had om de stad in te gaan voor een paar uurtjes en ik zei ja.
Ik vond het best wel spannend want het was alweer 3 jaar geleden.

Dus ben ik gisteravond naar de stad gegaan, tot ik hem zag, toen kwamen al mijn gevoelens weer naar boven.
Ik heb het hem weer verteld dat wij in de bar zaten.
Nou ja, niet echt verteld ik vroeg hoe het ging bij hem thuis en met zijn vriendin en wat en hoe als hij single zou zijn geweest.

Hij zei als hij single zou zijn geweest dat wij wel wat zouden hebben.
Dat wij veel dingen gemeen hebben, reizen, fietsen, computers, tennis, golf, talen.
Dat hij mij een leuke meid vind.
Maar ook dat hij vrolijk is en blij is met zijn huidige vriendin.
Maar ook dat zij best wel jaloers kan zijn maar dat zij heeft te accepteren wat hij doet.

Het zijn weer dubbele antwoorden waar ik eigenlijk niks mee kan.
Ik probeer mijzelf nu staande te houden door tegen mijzelf te zeggen dat ze al 9 jaar samen zijn en al 3 jaar samen wonen en dat het toch niks word omdat ze al zolang samen zijn.

Vanmorgen belde hij weer met de vraag of ik nog in Bilbao ben op 1 of 2 januarie en dat hij mij wel weer wil zien.

Sorry voor de chaotische verhaal maar het zit me echt dwars.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elixabete op 27-12-2009 11:49:16 ]
pi_76096817
Baskenland

Ik zou lekker op zoek gaan naar een andere jongen, heeft ie geen leuke vrijgezelle vrienden?
  zondag 27 december 2009 @ 11:46:32 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76096828
Ik zou hem uit mn hoofd zetten als potentiele partner.
Waarom hij je graag wil zien? Hij vindt je waarschijnlijk leuk als 'gewone vriendin' en wellicht streelt het zijn ego, dat hij op stap gaat met een meid die hem wel ziet zitten.
pi_76096864
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:45 schreef Tahiti het volgende:
Baskenland

Ik zou lekker op zoek gaan naar een andere jongen, heeft ie geen leuke vrijgezelle vrienden?
Alleen is hij geen Bask maar een Duitser die in San Sebastian woont.
En ik ben wel een Bask maar ik woon tijdelijk in NL-Duitsland
pi_76096917
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Waarom hij je graag wil zien? Hij vindt je waarschijnlijk leuk als 'gewone vriendin' en wellicht streelt het zijn ego, dat hij op stap gaat met een meid die hem wel ziet zitten.
Hij zei ook dat relaties niet eeuwig zijn tenzij je een echt leuke meid-jongen ontmoet.

vind ik ook weer zo dubbel
pi_76096948
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Valt weinig meer aan toe te voegen. Je bent een erg leuke vriendin, maar hij is al gesetteld. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk door hem 'wat als'-vragen te stellen. Op dit moment is hij al bezet en daar zal je het mee moeten doen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_76096965
Ik denk niet dat je hier tijd in moet gaan steken. Hij geeft aan dat hij gelukkig is.
9 jaar relatie moet je niet tussen willen gaan zitten.

Misschien is het zelfs beter om hem gewoon helemaal niet meer te zien?
Wat is het nut? Het is voor jou alleen maar moeilijker om straks weer naar huis te gaan met die kerel in je kop.
pi_76097037
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:52 schreef BaraCuda het volgende:
Ik denk niet dat je hier tijd in moet gaan steken. Hij geeft aan dat hij gelukkig is.
9 jaar relatie moet je niet tussen willen gaan zitten.

Misschien is het zelfs beter om hem gewoon helemaal niet meer te zien?
Wat is het nut? Het is voor jou alleen maar moeilijker om straks weer naar huis te gaan met die kerel in je kop.
Misschien is dat wel beter.
Er is een moment geweest dat we 9 maanden elkaar niet spraken maar de dag dat we elkaar weer spraken ging ik toch wel weer een beetje onderuit.
Ik ben tot 6 Januarie in Spanje en dat weet hij, misschien moet ik zeggen dat ik al volgepland sta als hij belt of mailt.

maar hij zegt ook dat liefde niet eeuwig is.
Ik hecht mij gewoon teveel aan zijn woorden
pi_76097244
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:56 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Misschien is dat wel beter.
Er is een moment geweest dat we 9 maanden elkaar niet spraken maar de dag dat we elkaar weer spraken ging ik toch wel weer een beetje onderuit.
Ik ben tot 6 Januarie in Spanje en dat weet hij, misschien moet ik zeggen dat ik al volgepland sta als hij belt of mailt.

maar hij zegt ook dat liefde niet eeuwig is.
Ik hecht mij gewoon teveel aan zijn woorden
Omdat je veel voor hem voelt. Liefde maakt nog steeds blind

En liefde is misschien niet eeuwig, maar wie weet hoe lang die relatie nog duurt!
Daar wil je toch niet op wachten? Er zijn nog genoeg kerels op deze aardkloot.

Voor je zelf lijkt het me inderdaad beter om hem niet meer te zien.
pi_76097271
Hij geeft toch aan dat hij je nu niet wilt.
*zucht* vrouwen
pi_76097290
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:04 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Omdat je veel voor hem voelt. Liefde maakt nog steeds blind

En liefde is misschien niet eeuwig, maar wie weet hoe lang die relatie nog duurt!
Daar wil je toch niet op wachten? Er zijn nog genoeg kerels op deze aardkloot.

Voor je zelf lijkt het me inderdaad beter om hem niet meer te zien.
liefde maakt inderdaad blind.
En ik zei dat ik de gevoelens had weggestopt maar ik heb er denk ik wel stilletjes voor 3 jaar op gewacht minimaal.
pi_76097335
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:05 schreef SuperFokker het volgende:
Hij geeft toch aan dat hij je nu niet wilt.
*zucht* vrouwen
Ik ben iemand als ik iets wil bereiken of halen dat ik dat ook kan bereiken.
Alleen vind ik dit ietsjes moeilijker en ik wilde weten wat andere zouden doen in deze situatie.
  Boks-Chick zondag 27 december 2009 @ 12:08:49 #13
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_76097366
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:06 schreef Elixabete het volgende:

[..]

liefde maakt inderdaad blind.
En ik zei dat ik de gevoelens had weggestopt maar ik heb er denk ik wel stilletjes voor 3 jaar op gewacht minimaal.
hij geeft duideljk aan dat hij blij en gelukkig is met zijn vriendin nu. Dus jezelf in bescherming nemen en nokken met die zooi. Je zal uiteindelijk de zware verliezer zijn. Tis voor hem meer een egostreel ding, met in het achterhoofd dat je straks toch weer vertrokken bent. Lekker makkelijk dus .
lolwut
pi_76097417
Gewoon laten zoals het is, hij woont samen en heeft een vriendin. Dan mag hij jou nog zo leuk vinden, dan had hij maar voor jou moeten kiezen ooit. Blijf vrienden met hem en als je het niet aankan dat het niet meer is dan een vriendschap zou ik je aanraden het contact te verbreken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_76097434
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:07 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Alleen vind ik dit ietsjes moeilijker en ik wilde weten wat andere zouden doen in deze situatie.
Waarschijnlijk hetzelfde omdat je toch hoopt dat er een reactie komt van die kerel.

Daarom heb je misschien iets aan een 3e partij die er nuchter tegenaan kijkt
pi_76097476
Als het je een goed gevoel geeft om iemand met een verpeste relatie het nieuwe jaar in te gaan moet je vooral doorgaan .
Je hebt je punt aan hem duidelijk gemaakt en nu ligt de bal bij hem, oftewel, of z'n vriendin dumpen of jouw douwen.
Stomme doos.
  zondag 27 december 2009 @ 12:14:54 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76097586
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:50 schreef Elixabete het volgende:

[..]

Hij zei ook dat relaties niet eeuwig zijn tenzij je een echt leuke meid-jongen ontmoet.

vind ik ook weer zo dubbel
Dat kan hij in het algemeen wel vinden, maar ik denk niet dat hij bedoelt dat jij een kans maakt omdat je leuker zou zijn dan zijn vriendin.
  zondag 27 december 2009 @ 12:15:57 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_76097633
Ik zou hem bombarderen.

Maar even serieus, hij heeft geen plannen om het uit te maken zo te zien, dus pijnig jezelf niet!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 27 december 2009 @ 12:17:22 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_76097701
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:07 schreef Elixabete het volgende:

[..]

En stel dat dat lukt. Dan is het wachten tot hij weer een meid tegen komt die nog leuker is. Klinkt niet echt betrouwbaar.
quote:
Ik zou mijn tijd beter gaan besteden
pi_76097757
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:15 schreef eleusis het volgende:
Ik zou hem bombarderen.

Maar even serieus, hij heeft geen plannen om het uit te maken zo te zien, dus pijnig jezelf niet!
ik denk dat dat ook het beste is.
Nu ik terugkijk naar de tijd dat ik hem niet sprak was het ook veel beter.
Ik zal wel met hem afspreken op de 1ste van januari en dan zal ik hem dat wel vertellen.
pi_76097862
Waarom zou je het hem nog gaan vertellen? In de hoop dat ie mischien nog een reactie geeft waar je je weer aan vast kan klampen? Meid laat het hierbij zitten en stel je open voor anderen en in 2010 kom je vast de ware tegen.
pi_76097887
Je maakt geen kans bij hem.
pi_76097956
He is just not that into you.
  † In Memoriam † zondag 27 december 2009 @ 12:25:50 #24
21636 Feestkabouter
pi_76097977
het zijn geen dubbele antwoorden.
het zijn duidelijke antwoorden.

dat jij heel verliefd bent heeft tot gevolg dat je in elke letter die op 2 manier kan worden geinterpreteerd ook zodanig interpreteert alsof er mogelijkheden zijn voor jou............ maar die zijn er dus niet.
pi_76098285
Hij heeft een vriendin maar gaat op stap met een ander.
Hoe zou jij dat vinden? geil?
Mailgozer moest eigenlijk MaleGozer zijn maarja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')