Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS is armquote:Op zondag 27 december 2009 02:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Taxi's rijden niet over ijs
En in m'n eentje een taxi nemen is stervensduur.
quote:Op zondag 27 december 2009 02:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja
HermafrodietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:
Sterf, ik ben 18 en dit is mijn lopende rekening, niet mijn spaarrekeningquote:Op zondag 27 december 2009 02:59 schreef o.us het volgende:
[..]
TS is armer dan ik dacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hookers.nlquote:
TS is nog armer dan ik dacht dat hij arm wasquote:Op zondag 27 december 2009 03:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Sterf, ik ben 18 en dit is mijn lopende rekening, niet mijn spaarrekening.
TS is echt een mongolquote:Op zondag 27 december 2009 03:03 schreef o.us het volgende:
[..]
TS is nog armer dan ik dacht dat hij arm was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik bedenk me net dat ik volgens mij een paar minuten stil heb gestaan in het park omdat ik niet vooruit kwamquote:Op zondag 27 december 2009 03:06 schreef ukker het volgende:
Ik ben net echt op m'n bakkes genaaid![]()
Kut ijs kut gemeente kut boer harm die niet komt strooien
Inderdaadquote:Op zondag 27 december 2009 03:08 schreef o.us het volgende:
[..]
TS moet een preventieve anale vernedering krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |