champagnequote:Op zondag 27 december 2009 01:07 schreef Beavis het volgende:
Zonder enige vorm van toespraak:
[ afbeelding ]
Als het gezelschap zo 'prima' is weet je van elkaar dat het zo is, daar heb je geen toespraak, toost of wat dan ook voor nodig.quote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef OldJeller het volgende:
Nee, nee, het gezelschap is prima.
Iedereen is gewoon in hartelijke stemming en wil dit graag laten blijken door zich even tot de gehele groep te richten.
Jij mist duidelijk de onderliggende gedachte van toosten.quote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef OldJeller het volgende:
Nee, nee, het gezelschap is prima.
Iedereen is gewoon in hartelijke stemming en wil dit graag laten blijken door zich even tot de gehele groep te richten.
En Gijs: ik denk dat ze wel een andere prioriteit hebben dan toosten.
Je brengt alleen een toost uit als je met onbekend of slecht gezelschap zit?quote:Op zondag 27 december 2009 01:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als het gezelschap zo 'prima' is weet je van elkaar dat het zo is, daar heb je geen toespraak, toost of wat dan ook voor nodig.
Wat hun prioriteit is, is zo snel mogelijk eten en drinken. Toosten kan dan wel even achterwege gelaten worden, dunkt mij. Als hij een waterbron heeft gevonden is het uiteraard een ander verhaal.quote:Op zondag 27 december 2009 01:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jij mist duidelijk de onderliggende gedachte van toosten.
Als je toost heb je iets te vieren, het feit dat ari de afrikaan water heeft gevonden is een groots feest voor hun begrippen. Reden om te vieren dus.
Bekijk toosten eens vanuit een ander perspectief en denk er eens dieper bij na. En dan ben ik hier de mannelijke?
Lezen, niet je sterkste punt.quote:Op zondag 27 december 2009 01:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je brengt alleen een toost uit als je met onbekend of slecht gezelschap zit?
Rekkie...
Sociale gelegenheden zijn klaarblijkelijk niet jouw sterkste punt.quote:Op zondag 27 december 2009 01:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Lezen, niet je sterkste punt.
OldJeller en zijn zwaktebod
Nou blijf jij toch fijn in je fantasiewereld. Doe je wel even al je hyves 'vrienden' de groeten?quote:Op zondag 27 december 2009 01:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Sociale gelegenheden zijn klaarblijkelijk niet jouw sterkste punt.
Rekkie en zijn eenzaamheid
quote:Op zondag 27 december 2009 01:07 schreef Beavis het volgende:
Zonder enige vorm van toespraak:
[ afbeelding ]
Niet zo verontwaardigd doen omdat je jezelf buitenspel zette in deze discussie.quote:Op zondag 27 december 2009 01:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou blijf jij toch fijn in je fantasiewereld. Doe je wel even al je hyves 'vrienden' de groeten?
Toost daar maar op mop
Nou is dat niet het geval en mijn verontwaardiging is meer om het feit hoe foutief jouw conclusies zijn, die nergens op zijn gebaseerd.quote:Op zondag 27 december 2009 01:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Niet zo verontwaardigd doen omdat je jezelf buitenspel zette in deze discussie.
Ja..ja.. Rekkie.quote:Op zondag 27 december 2009 09:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou is dat niet het geval en mijn verontwaardiging is meer om het feit hoe foutief jouw conclusies zijn, die nergens op zijn gebaseerd.
Ja zo kun je je eigen tekortkomingen ook afdoen.quote:Op zondag 27 december 2009 23:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja..ja.. Rekkie.
Maar vanwege de feestdagen zie ik het dit keer door de vingers.
Projectie, Rekkie, projectie.quote:Op zondag 27 december 2009 23:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja zo kun je je eigen tekortkomingen ook afdoen.
Mensenkennis is in ieder geval niet jouw expertise. Dat is gebleken.quote:Op zondag 27 december 2009 23:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Projectie, Rekkie, projectie.
Maar goed, zolang jij niet oprecht tegenover jezelf en mij kan zijn, zal dit welles/nietes spelletje nergens heen gaan.
Misschien dat je de situatie uit de openingspost beter begrijpt als je later wat groter bent, en meer van zulks hebt meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |