quote:Op zondag 27 december 2009 09:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is toch niet leuk om van te voren allle nummers al te weten
Jawel gisteravond erg handig om te weten of ik tv moest gaan kijken of kon gaan luisterenquote:Op zondag 27 december 2009 09:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is toch niet leuk om van te voren allle nummers al te weten
Vind het juist lollig dat je niet weet welk nummer er komt, maarja ik vind het ook niet leuk om de uitslagen van het voetbal te weten voordat de samenvattingen beginnenquote:Op zondag 27 december 2009 09:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Vind je?
Geen nummers die ik in mijn lijstje zou zetten, inderdaad dit uur
Vooraf samengestelde lijstjes zijn heel anders dan voetbal uitslagen waarvan je de samenvatting nog moet zien.quote:Op zondag 27 december 2009 09:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind het juist lollig dat je niet weet welk nummer er komt, maarja ik vind het ook niet leuk om de uitslagen van het voetbal te weten voordat de samenvattingen beginnen
quote:Op zondag 27 december 2009 09:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind het juist lollig dat je niet weet welk nummer er komt, maarja ik vind het ook niet leuk om de uitslagen van het voetbal te weten voordat de samenvattingen beginnen
Oh ok, nouja goedquote:Op zondag 27 december 2009 09:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vooraf samengestelde lijstjes zijn heel anders dan voetbal uitslagen waarvan je de samenvatting nog moet zien.
Het kan nogquote:Op zondag 27 december 2009 09:07 schreef cafca het volgende:
Tja, ik heb niet zoveel met Johnny Cash....
Nah, ik denk het nietquote:
Nouja, als het al dan niet onder dwang nog niet is gelukt dan zal het wel niet voorbestemd zijnquote:Op zondag 27 december 2009 09:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Nah, ik denk het niet
Ik heb het echt wel geprobeerd (al dan niet onder dwang) , vooral omdat ik meestal wel van man-met-gitaar-muziek hou. Maar het doet mij niet veel.
Ik hoop het, maar mijn verwachtingen zijn niet hoog.quote:Op zondag 27 december 2009 08:46 schreef Timo20 het volgende:
Moggel![]()
![]()
![]()
@peaceman: heb je column geleze:![]()
helemaal mee eens. Ben benieuwd of je Radio 2 zo ver krijgt dat ze reageren.
Denk het ook nietquote:Op zondag 27 december 2009 09:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar mijn verwachtingen zijn niet hoog.
Nou ja, de redenatie snijdt wel een beetje hout als ze al besloten hadden om dit jaar bepaalde platen eindelijk wel toe te gaan laten...quote:Op zondag 27 december 2009 10:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Denk het ook niet
Wat ik me de afgelopen periode ook wel eens heb afgevraagd: hoe weten ze dat ze een dag eerder met de Top 2000 moeten beginnen omdat "er zoveel nieuwe platen in staan die langer duren en we dus extra tijd nodig hebben" terwijl het stemmen nog moet beginnen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |