quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:52 schreef Salvad0R het volgende:
wat moeten ze dan, elke kwijlende kneus persoonlijk aandacht geven?
TS heeft geen fobo,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:57 schreef ynuhh het volgende:
Ik zie ts wel staan, boven aan dit topic staat hij.Boeie, het gaat over knappe meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
TS, dat komt ook omdat je een puberale loser bent die voor 3 euro per uur attracties bestuurd en als een nederige Ali alle propjes en kots van een ander mag opruimenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:51 schreef walibi_man het volgende:
ik baal van alle knappe meiden die net doen of ze je niet zien. echt domme gevallen zijn dat. als je knap bent hoeven ze echt niet zo hooghartig te doen.
Oh ja, daar had ik even overheen gelezen. Sorry.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:57 schreef Teezie het volgende:
[..]
Boeie, het gaat over knappe meisjes
Ach joh, kan gebeurenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik even overheen gelezen. Sorry.
Ik denk om erachter te komen of er überhaupt wel iets zit...quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:17 schreef dopy14 het volgende:
Bij mij kijken ze altijd naar mijn gulp. Ik denk om te controleren of die niet openstaat ofzo.
dacht het nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:17 schreef dopy14 het volgende:
Bij mij kijken ze altijd naar mijn gulp. Ik denk om te controleren of die niet openstaat ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |