Zo'n ronde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat voor pizza heb je besteld?
Met spul erop zeker..quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo'n ronde.
Met extra neushoornquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef RodeNek het volgende:
Ik heb een pizza met olijven en champignons bestelden ohja 6 chicken wings
![]()
![]()
Mijn hele familie is op vakantiequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef gers het volgende:
mensen die vandaag pizza eten![]()
EDIT
GODMILJAAR WEER DIE GEILE PIZZACHIMEID IN EEN BANNER
[ afbeelding ]
Bezorgen ze bij jou pizza's met Kerst?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef RodeNek het volgende:
Verdomme heb al ene half uur geleden een bestelling gemaakt...en ik verga van de honger![]()
Klacht: Pizza bezorging duurt veel te lang.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef RodeNek het volgende:
Ik heb een pizza met olijven en champignons bestelden ohja 6 chicken wings
![]()
![]()
Ik heb geen idee of ze bezorgen met kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bezorgen ze bij jou pizza's met Kerst?Bij mij niet.
Welke zaak, Dominee's Pizza?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heeeeee zovty![]()
How u doin'?
Is dat ding er nou al? Weet je wat, bel ze maar op en zeg maar dat Federer-fan heeft gezegd dat jij vanavond vijf euro korting krijgt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze bezorgen met kerst, maar ik kon gewoon bestellen via thuisbezorgd en dat foldertje dat ik heb zegt elke dag open te zijn. Die zaak heet pizzamax.
Rond en knapperigquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef zovty het volgende:
[..]marokkaanse
.
Je Joey truc werkt! *zwijmel* Hoe wil je me hebben?![]()
.
Oprotten met je geflirtquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef zovty het volgende:
[..]marokkaanse
.
Je Joey truc werkt! *zwijmel* Hoe wil je me hebben?![]()
.
Wat verwacht je met zo'n username.quote:
nee nog steeds nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat ding er nou al? Weet je wat, bel ze maar op en zeg maar dat Federer-fan heeft gezegd dat jij vanavond vijf euro korting krijgt.
Ja, vergeet niet wat ik heb gezegd hè. Toch weer een snel verdiende vijf euro.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef RodeNek het volgende:
[..]
nee nog steeds niet, ik ga maar bellen.
Goed punt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou..nee liever niet.
Gewoon net goed zodat ik mn mond niet verbrand
"die is al onderweg meneer, kan ieder moment bij u zijn"quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vergeet niet wat ik heb gezegd hè. Toch weer een snel verdiende vijf euro.
Ik ken mensen die gewoon geduld hebben om te wachten tot de pizza is afgekoeldquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Goed punt.
Dat vind ik toch wel een grote nadeel van pizza eten, ik verbrand zo vaak m'n smuigeltje en dan heb ik 3 dagen plezier van die pizza..
Hoe reageerden ze toen ze m'n naam hoorden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:05 schreef RodeNek het volgende:
[..]
"die is al onderweg meneer, kan ieder moment bij u zijn"
![]()
![]()
![]()
en ohja heb 5 euro korting gekregen
Nee, duurt een paar seconden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die gewoon geduld hebben om te wachten tot de pizza is afgekoeldecht respect.
Maar hell no dat ik dat doe. Gewoon eten..je voelt de pijn toch niet gelijk
Ik voel het meestal pas als ik echt gestopt ben met etenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, duurt een paar seconden.
Eh.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ken mensen die gewoon geduld hebben om te wachten tot de pizza is afgekoeldecht respect.
Nee, je voelt de pijn pas als je de pizza weggaat spoelen met ijskoude colaquote:Maar hell no dat ik dat doe. Gewoon eten..je voelt de pijn toch niet gelijk
Respectquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Eh..
Zo ben ik dus.
[..]
Nee, je voelt de pijn pas als je de pizza weggaat spoelen met ijskoude cola.
''Marokkaans straatschoffie''? Ik?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Jeuh! Ik heb het respect van een marokkaans straatschoffie!
Wie wil me aanraken?
Niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''Marokkaans straatschoffie''? Ik?
Wat moet je met status als je mijn respect hebtquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet?.
Ik krijg toch helemaal geen status als ik respect krijg van een keurige jongedame.
Pimpen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat moet je met status als je mijn respect hebt
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik voel het meestal pas als ik echt gestopt ben met eten![]()
Oke minuten dus..
Je mag Marokkaanse18 helemaal niet beledigen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Jeuh! Ik heb het respect van een marokkaans straatschoffie!
Wie wil me aanraken?
Opflikkeren tjap. Ik dol met 'r. Ze weet het. Kst.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je mag Marokkaanse18 helemaal niet beledigen.
Vind ik geen excuus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Opflikkeren tjap. Ik dol met 'r. Ze weet het. Kst.
Het is ook geen excuus want ik maak geen excuus want ik heb nergens spijt van want ik deed niks verkeerd.quote:
Ik heb nog wel een champignon pizza!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik heb nu wel trek ik een tonijnpizza
Nee dat vind ik niet lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een champignon pizza!Lekker joh! Met champignons! En dan pizza eronder! Mjammjam. Zal ik m alvast in de oven gooien voor je?
Dan kan ik helaas niks voor je betekenen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet lekker
Ze zeiden "WOAAAA MOENIER FEDERER?!!?!?, isch goed 5 euro kortieng voor u"quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe reageerden ze toen ze m'n naam hoorden?
*begint traanogen te krijgen*quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan kan ik helaas niks voor je betekenen.
Player.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
*begint traanogen te krijgen*
"duurt het nog wel effe een half uurtje langer, okay?"quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef RodeNek het volgende:
Ze zeiden "WOAAAA MOENIER FEDERER?!!?!?, isch goed 5 euro kortieng voor u"
Cool.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:46 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ze zeiden "WOAAAA MOENIER FEDERER?!!?!?, isch goed 5 euro kortieng voor u"
Wat voor pizza vind je wel lekker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |