Die is net geweestquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bah, dacht even dat het Airport van de Motors was
Ik vond het eerste boek erg goed...quote:
Tja, ik weet niet hoe je andere whiskeyglas eruit ziet...quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Vond ik ook
Heb 2 whisk(e)yglazen, en dit is natuurlijk de leukste
Het boek Genesis?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt... Genesis. Hij is nu van 17,95 voor 12 euro bij ECI.
Ik heb wel deel 3 van de Millenniumreeks gekregen![]()
![]()
Ik had dit nog even opgezocht en het is inderdaad kippenvel tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
kippevel
Of is dat kippenvel tegenwoordig?
Zelfde formaat, met een beetje een ribbelrandjequote:Op zaterdag 26 december 2009 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoe je andere whiskeyglas eruit ziet...
Ik hou niet van hypes en ik heb geen geduld voor een trilogie... Dvd is dan wel okquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het eerste boek erg goed...in het begin wel even moeilijk doorkomen, maar daarna bijna niet weg te leggen. Ik ben nu ruim voorbij de helft in het tweede deel, weer een goed boek. En met kerst dus deel 3 gekregen, heb de serie compleet!! Mn vriendin en een andere vriendin van haar en mijn collega heb ik er ook verslaafd aan gemaakt. Ik zou wel eerst heb boek lezen voordat je de dvd gaat kijken. Ik wacht nog even tot Peace het 1e deel uit heeft en dan wil ik de dvd ook zien.
Tot zover het boekenclubje.
Dan is BdB inderdaad leuker...quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Zelfde formaat, met een beetje een ribbelrandje
Is de rest van de bijbel ook door Slaughter geschreven?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geschreven door Karen Slaughter.
Ik had dat boek gekregen van Peace, hij had het een tijdje geleden zien liggen en dacht dat ik het wel leuk zou vinden... ik wist toen niet van de hype... anders had ik niet meegedaan. Eenmaal aan het lezen, is het verslavend. Het zijn wel dikke boeken, 600+ pagina's.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik hou niet van hypes en ik heb geen geduld voor een trilogie... Dvd is dan wel ok
Bat of Hellquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Is de rest van de bijbel ook door Slaughter geschreven?
Who knows??quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Is de rest van de bijbel ook door Slaughter geschreven?
Ik zie trouwens net dat het Bob the Builder isquote:
Je brengt me nu op het idee om mijn fles whisky aan te breken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie trouwens net dat het Bob the Builder is
Past ook beter bij mijn whiskey uit Tennessee natuurlijk
klinkt goed. zal de download eens zoekenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
The princes of darkness enters your room with bubblegum in his mouth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |