SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn klacht. Ik dank u voor het lezen.Feyenoord Rotterdam
Dank je.quote:
Bij mij in de buurt rijden er sneltrams, geen treinen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:52 schreef Baggert. het volgende:
Als je het niet meer aankan kun je altijd nog voor de trein springen.
Voor zover die rijden dan.
Nee, jij.quote:
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Inderdaad, o.us, alles komt door jou. Het is jouw schuld dat er hier marokkaanse schoffies rondlopen, evenals het feit dat israel en palestina een conflict heeft. Ook komt het door jou dat in 2012 de wereld vergaat. Er is hier maar één oplossing voor en da
Dat ik dat allemaal....quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Inderdaad, o.us, alles komt door jou. Het is jouw schuld dat er hier marokkaanse schoffies rondlopen, evenals het feit dat israel en palestina een conflict heeft. Ook komt het door jou dat in 2012 de wereld vergaat. Er is hier maar één oplossing voor en da
Hier ben ik het helemaal mee eens alhoewel we-quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:53 schreef RickoKun het volgende:
Aids?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:50 schreef o.us het volgende:
IK WAS ZIEK EN HEB DAAROM OVERAL OP FOK LOPEN POSTEN EN IK ZOU VANDAAG NEUKEN MET EEN MEID MAAR DAT KON DUS NIET VANWEGE MIJN ZIEKTEBED EN MIJN OUDERS ZIJN AL 2 DAGEN NIET MEER THUISGEKOMEN ALLE SHIZZLE KOMT WAARSCHIJNLIJK DOOR MIJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:50 schreef o.us het volgende:
Bij deze wil graag klagen over mezelf. Houdt den muis gereed. Deze spoiler kan schokkend materiaal bevatten.Fils de pute,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was mijn klacht. Ik dank u voor het lezen.
Dat heb ik niet gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:54 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Nee jij, met je pr0tege's aan je duiM!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |