quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef MASD het volgende:
Kanker, een woord van 6 letters lang.
Voor de één een scheldwoord, voor de ander een kankerbaksteen op zijn kankerhoofd, kankerhoer.
En dan volgt er een kenkerhard potje krav maga!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:41 schreef Drinky het volgende:
Zeg dan KNAKER ipv KANKER!
zo van: GISTER HEB IK DIE KNAKER HOER GENEUKT MAN
andere gast: bedoel je niet kanker?
jij: WAT ZEI JIJ OVER MIJN MOEDER?
en dan zo haha enzo
Inderdaad KRAV MAGA!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
En dan volgt er een kenkerhard potje krav maga!
Wanneer de ziekte voor mensen gevoelig ligt, maakt het niet uit als jij het onpersoonlijk bedoelt. Dan kwets je er nog steeds mensen mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:40 schreef defamai het volgende:
synnath, wanneer jij mij niet fatsoenlijk vind wanneer ik totaal onpersoonlijk terloops een woord gebruik waar toevallig ook mensen aan overleden zijn, ben je behoorlijk bekrompen. Je moet je gewoon niet zo ontzettend aangesproken voelen, je bent niet belangrijker dan een ander.
Je maakt een denkfout, ik kwets niemand, iemand voelt zich gekwetst, terwijl het hele verhaal vaak niet eens naar die persoon gericht is. Wanneer ik iemand niet wil kwetsen hou ik daar echt wel rekening mee. Maar dan wel in mijn daden, niet in woorden. (Als ik iemand wel wil kwetsen trouwens ook)quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:46 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Wanneer de ziekte voor mensen gevoelig ligt, maakt het niet uit als jij het onpersoonlijk bedoelt. Dan kwets je er nog steeds mensen mee.
Het gaat niet om je bedoeling, maar om het resultaat. Het resultaat is dat je mensen kwetst. Een beetje mens probeert dat te vermijden.
Als iemand zich gekwetst voelt door iets wat jij zegt, kwets je iemand. Zeker omdat je klaarblijkelijk weet dat het diegene kwetst. Anders had je dit topic namelijk niet geopend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:53 schreef defamai het volgende:
[..]
Je maakt een denkfout, ik kwets niemand, iemand voelt zich gekwetst, terwijl het hele verhaal vaak niet eens naar die persoon gericht is. Wanneer ik iemand niet wil kwetsen hou ik daar echt wel rekening mee. Maar dan wel in mijn daden, niet in woorden. (Als ik iemand wel wil kwetsen trouwens ook)
Je tapijt heeft kanker denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
ik zit hier met blote voeten maar ik voel allemaal pluisjes onder dit bureau
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |