quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef MASD het volgende:
Kanker, een woord van 6 letters lang.
Voor de één een scheldwoord, voor de ander een kankerbaksteen op zijn kankerhoofd, kankerhoer.
En dan volgt er een kenkerhard potje krav maga!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:41 schreef Drinky het volgende:
Zeg dan KNAKER ipv KANKER!
zo van: GISTER HEB IK DIE KNAKER HOER GENEUKT MAN
andere gast: bedoel je niet kanker?
jij: WAT ZEI JIJ OVER MIJN MOEDER?
en dan zo haha enzo
Inderdaad KRAV MAGA!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:42 schreef sinadO het volgende:
[..]
En dan volgt er een kenkerhard potje krav maga!
Wanneer de ziekte voor mensen gevoelig ligt, maakt het niet uit als jij het onpersoonlijk bedoelt. Dan kwets je er nog steeds mensen mee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:40 schreef defamai het volgende:
synnath, wanneer jij mij niet fatsoenlijk vind wanneer ik totaal onpersoonlijk terloops een woord gebruik waar toevallig ook mensen aan overleden zijn, ben je behoorlijk bekrompen. Je moet je gewoon niet zo ontzettend aangesproken voelen, je bent niet belangrijker dan een ander.
Je maakt een denkfout, ik kwets niemand, iemand voelt zich gekwetst, terwijl het hele verhaal vaak niet eens naar die persoon gericht is. Wanneer ik iemand niet wil kwetsen hou ik daar echt wel rekening mee. Maar dan wel in mijn daden, niet in woorden. (Als ik iemand wel wil kwetsen trouwens ook)quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:46 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Wanneer de ziekte voor mensen gevoelig ligt, maakt het niet uit als jij het onpersoonlijk bedoelt. Dan kwets je er nog steeds mensen mee.
Het gaat niet om je bedoeling, maar om het resultaat. Het resultaat is dat je mensen kwetst. Een beetje mens probeert dat te vermijden.
Als iemand zich gekwetst voelt door iets wat jij zegt, kwets je iemand. Zeker omdat je klaarblijkelijk weet dat het diegene kwetst. Anders had je dit topic namelijk niet geopend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:53 schreef defamai het volgende:
[..]
Je maakt een denkfout, ik kwets niemand, iemand voelt zich gekwetst, terwijl het hele verhaal vaak niet eens naar die persoon gericht is. Wanneer ik iemand niet wil kwetsen hou ik daar echt wel rekening mee. Maar dan wel in mijn daden, niet in woorden. (Als ik iemand wel wil kwetsen trouwens ook)
Je tapijt heeft kanker denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
ik zit hier met blote voeten maar ik voel allemaal pluisjes onder dit bureau
Bij knaker denk ik dan eigenlijk meer aan het tarief van die hoer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:41 schreef Drinky het volgende:
Zeg dan KNAKER ipv KANKER!
zo van: GISTER HEB IK DIE KNAKER HOER GENEUKT MAN
andere gast: bedoel je niet kanker?
jij: WAT ZEI JIJ OVER MIJN MOEDER?
en dan zo haha enzo
Lees het topic eens door. Voor velen gaat het niet om kwetsen maar meer hoe dom iemand overkomt. Als je de hele dag zit te zeggen: AIDS... Ik ging met de aidsbus naar die aidsschool en die aidsleraar. etc etc. Kom je even dom over.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:17 schreef patrickpsv het volgende:
Mensen die zich gekwetst voelen door kanker. Over andere scheldenwoorden/ziektes hoor je ze niet, maar zo gauw er een keer kanker gezegd word is de wereld te klein. Het is vaak niet persoonlijk bedoeld en heeft betrekking op heel andere dingen dan de mensen die het daadwerkelijk hebben, dat ze zich dan toch gekwetst voelen is hun probleem. Mensen voelen zich tegenwoordig erg snel gekwetst, natuurlijk moet je er zo nu en dan rekening mee gehouden worden, maar mensen moeten zich ook niet zo aanstellen.
Met schelden kom je sowieso vaak dom over, toch doen veel mensen het. Dat is heus niet alleen met kanker, meestal merk je aan degene die scheld wel hoe serieus je hem moet nemen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:32 schreef mirved het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. Voor velen gaat het niet om kwetsen maar meer hoe dom iemand overkomt. Als je de hele dag zit te zeggen: AIDS... Ik ging met de aidsbus naar die aidsschool en die aidsleraar. etc etc. Kom je even dom over.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:53 schreef MASD het volgende:
Kanker, een woord van 6 letters lang.
Voor de één een scheldwoord, voor de ander een kankerbaksteen op zijn kankerhoofd, kankerhoer.
Ome Henk heeft geprobeerd om de pelikanenschurft of het gifkikkereczeem in de Van Dale te krijgen, maar da's helaas niet gelukt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:53 schreef Daniel1976 het volgende:
kanker bekt nu eenmaal lekkerder dan hartinfarct of uhh hersentumor of longembolie etc etc.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef n0ir het volgende:
Ik zeg het wel eens soms per ongelukmaar het lucht wel op
.
Spijtig als mensen dan herinnert worden aan hun dode familieleden of vrienden.
stom etc jongquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef GizartFRL het volgende:
tering
tyfus
pest
lepra
etc
Al ingeburgerd, kanker volgt gewoon dit rijtje.
Niet zolang 1/3 van de bevolking er op gruwelijk wijze aan overlijdt hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef GizartFRL het volgende:
tering
tyfus
pest
lepra
etc
allemaal net zo lomp.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef GizartFRL het volgende:
tering
tyfus
pest
lepra
etc
Juistem! Als ik mijn hoofd bijvoorbeeld hard stoot, is er echt maar een woord dat enigzins justice doet aan de situatie. Ik heb er zelf ook meerdere familieleden aan verloren maar goed ik heb nou niet het idee dat ik met hen spot als ik het woord gebruik. Ik moet zeggen regio Den Haag dan groei je ermee op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:53 schreef Daniel1976 het volgende:
kanker bekt nu eenmaal lekkerder dan hartinfarct of uhh hersentumor of longembolie etc etc.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:32 schreef synnath het volgende:
Het gaat om je eigen fatsoensnormen. Heb gewoon respect voor iemand anders.
quote:nigger nigger my nigger nigger nigger
Tsja ik gebruik het eigenlijk bijna nooit. Ik ben opgegroeid in regio brabant en dan is alles kut.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:48 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Juistem! Als ik mijn hoofd bijvoorbeeld hard stoot, is er echt maar een woord dat enigzins justice doet aan de situatie. Ik heb er zelf ook meerdere familieleden aan verloren maar goed ik heb nou niet het idee dat ik met hen spot als ik het woord gebruik. Ik moet zeggen regio Den Haag dan groei je ermee op.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die constant kanker in het echt zeggen.
O, dat kan ik volledig met je eens zijn. Maar mensen die gaan zeiken zijn alleen nog net een graadje erger.quote:Op zondag 27 december 2009 00:54 schreef Tuvai.net het volgende:
Maar goed, ik kan me er verder niet druk om maken wanneer iemand vloekt, of met kanker ligt te gooien (hoe erg die ziekte ook is). Wel vind ik inderdaad dat het van weinig fatsoen getuigt, wanneer iemand de hele tijd zit te 'kankeren'.
PRECIES ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:30 schreef defamai het volgende:
...Wanneer het woord kanker voorbij komt.
Het is maar een woord, en daarnaast is de betekenis in de loop der jaren zo ontzettend verbreed. Het is een beetje hetzelfde als dat in Southpark met fag uiteen werd gezet. Als ik iets kankerirritant vind, vind ik het niet zo irritant als een groep op hol geslagen cellen, maar gewoon heel erg irritant. Zo kan ik het ook in een positieve context gebruiken, het is niets meer dan een krachtterm.
En ja, ik ben ook familieleden kwijtgeraakt aan kanker. Het verschil is dat ik geen aandachtshoer ben.
Klacht: Mensen die zich beledigd voelen door een woord dat geen zak met hen persoonlijk te maken heeft.
Je kan niet iemand beledigen, iemand kan zich slechts beledigd voelen.
Hey!!quote:Op zondag 27 december 2009 04:44 schreef tennisracket het volgende:
Hey!!
Mijn oma is aan de loop der jaren overleden!
quote:
Ik roep al maandenlang geld en nog steeds laat ING Buddy mij weten dat het er niet in zit.quote:Op zondag 27 december 2009 05:38 schreef Sjibble het volgende:
ik ben opgevoed met het volgende zinnetje:
Dat moet je niet zeggen! Straks krijg je het zelf ook!
Ik roep al maanden lang SEX in disco's en kroegen en nog steeds kwam het me niet aanwaaien.
Met je faalmoraalquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:31 schreef o.us het volgende:
Toch maar geen zin om de moraalridder te zijn nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |