SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom verzinnen ze nooit is een andere afloop?
Niet terugplaatsen @admin
Als je de film kijkt snap je hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:03 schreef Silv het volgende:
Eens. Dood en verderf moeten we hebben.
Niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond dat er sowieso al best veel onschuldige mensen in dood gingen om het einde nog happy te maken.
Klopt. Maar het is wel een schoolvoorbeeld van een happy end aan een film breienquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat was dan ook gewoon een kutfilm.
Dan snap jij het hele punt van Scarface niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Heat, ook jammer dat de crimineel dood ging imo.
Scarface. Had eigenlijk wel sympathie voor die doorgesnoven maffia baasje.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef n0ir het volgende:
Ik heb em gezien maar had je liever gezien datDoor mensen zoals jij krijgen we alleen maar van die pussy filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond dat er sowieso al best veel onschuldige mensen in dood gingen om het einde nog happy te maken.![]()
Die kerel had gewoon iedereen daar moeten vermoorden en misschien aan het einde zelfmoord moeten plegen
En daarom zei ik ook, soort van happy end.Niet terugplaatsen @admin
Ik denk dat veel van de kracht van de film juist schuilde in het feit dat Jamie Foxx z'n personage buiten de wet om ging om het recht te laten zegevieren, en dat hij dus uiteindelijk toch wel wat van Gerard Butler z'n personage had geleerd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij krijgen we alleen maar van die pussy films![]()
Die kerel had gewoon iedereen daar moeten vermoorden en misschien aan het einde zelfmoord moeten plegen
Dus de film is gewoon een verkapte Deathwish? Alleen dan met een homo als hoofdpersoon en geen Charles Bronson?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van de kracht van de film juist schuilde in het feit dat Jamie Foxx z'n personage buiten de wet om ging om het recht te laten zegevieren, en dat hij dus uiteindelijk toch wel wat van Gerard Butler z'n personage had geleerd.
Maar het zou veel toffer zijn dat hij dat ook allemaal aan zag komen en ze zo weer voor wasquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van de kracht van de film juist schuilde in het feit dat Jamie Foxx z'n personage buiten de wet om ging om het recht te laten zegevieren, en dat hij dus uiteindelijk toch wel wat van Gerard Butler z'n personage had geleerd.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:13 schreef guapo het volgende:
In thailand kennen ze ook "happy end", maar daar heeft het een andere betekenis....
Had je dan een klacht gemaakt over een ongeloofwaardig einde omdat de schurk een soort alziend wezen was?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar het zou veel toffer zijn dat hij dat ook allemaal aan zag komen en ze zo weer voor was
Nee, dan was het de film perfect geweest. De hele film is hij de opperboef en wist alles al van te voren en op het einde faalt hij opeens?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Had je dan een klacht gemaakt over een ongeloofwaardig einde omdat de schurk een soort alziend wezen was?
Welke moet ik downloaden? De nederlandse of de amerikaanse?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Spoorloos ? Klassefilm uit Nederland. Gebaseerd op het boek 'Het gouden ei' van Tim Krabbé.
De film liep slecht af voor de hoofdrolspeler. In Amerika werd ie herfilmd als 'The vanishing'
Het hele drama werd eruit gehaald doordat er natuurlijk op zijn Amerikaans een happy end kwam. Oh ja, met Kiefer Sutherland in de hoofdrol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |