abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76081867
Ik keek dus net deze goede film:
Law Abiding Citizen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom verzinnen ze nooit is een andere afloop?
Niet terugplaatsen @admin
pi_76081916
Eens. Dood en verderf moeten we hebben.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_76081942
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:03 schreef Silv het volgende:
Eens. Dood en verderf moeten we hebben.
Als je de film kijkt snap je het
  Donald Duck held zaterdag 26 december 2009 @ 18:06:24 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_76081987
Ook altijd zo irritant ja. Hoe erg het verhaal ook wordt, zelden hebben die filmmakers de ballen om een film gewoon eens echt slecht te laten aflopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_76081989
Pearl Harbor dan
pi_76082022
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:06 schreef Siniti het volgende:
Pearl Harbor dan
Niet gezien
Maar ik heb nog een week vakantie, dus misschien kuik ik hem wel effe
pi_76082023
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:06 schreef Siniti het volgende:
Pearl Harbor dan
Dat was dan ook gewoon een kutfilm.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_76082026
Ik heb em gezien maar had je liever gezien dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat er sowieso al best veel onschuldige mensen in dood gingen om het einde nog happy te maken.
pi_76082030
Heat, ook jammer dat de crimineel dood ging imo.
Scarface. Had eigenlijk wel sympathie voor die doorgesnoven maffia baasje.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_76082052
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef Silv het volgende:

[..]

Dat was dan ook gewoon een kutfilm.
Klopt. Maar het is wel een schoolvoorbeeld van een happy end aan een film breien
pi_76082057
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Heat, ook jammer dat de crimineel dood ging imo.
Scarface. Had eigenlijk wel sympathie voor die doorgesnoven maffia baasje.
Dan snap jij het hele punt van Scarface niet.
pi_76082062
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef n0ir het volgende:
Ik heb em gezien maar had je liever gezien dat
SPOILER
Ik vond dat er sowieso al best veel onschuldige mensen in dood gingen om het einde nog happy te maken.
Door mensen zoals jij krijgen we alleen maar van die pussy films
Die kerel had gewoon iedereen daar moeten vermoorden en misschien aan het einde zelfmoord moeten plegen

En daarom zei ik ook, soort van happy end.
pi_76082100
Eens. Films met een goed einde eindigen altijd met een anti-climax.
pi_76082132
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:09 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Door mensen zoals jij krijgen we alleen maar van die pussy films
Die kerel had gewoon iedereen daar moeten vermoorden en misschien aan het einde zelfmoord moeten plegen
Ik denk dat veel van de kracht van de film juist schuilde in het feit dat Jamie Foxx z'n personage buiten de wet om ging om het recht te laten zegevieren, en dat hij dus uiteindelijk toch wel wat van Gerard Butler z'n personage had geleerd.
pi_76082149
In thailand kennen ze ook "happy end", maar daar heeft het een andere betekenis....
-weg, zie banmeldtopic-
pi_76082156
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik denk dat veel van de kracht van de film juist schuilde in het feit dat Jamie Foxx z'n personage buiten de wet om ging om het recht te laten zegevieren, en dat hij dus uiteindelijk toch wel wat van Gerard Butler z'n personage had geleerd.
Dus de film is gewoon een verkapte Deathwish? Alleen dan met een homo als hoofdpersoon en geen Charles Bronson?
pi_76082158
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:12 schreef n0ir het volgende:

[..]

Maar het zou veel toffer zijn dat hij dat ook allemaal aan zag komen en ze zo weer voor was
pi_76082166
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:13 schreef guapo het volgende:
In thailand kennen ze ook "happy end", maar daar heeft het een andere betekenis....
pi_76082193
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:13 schreef Apebeer het volgende:

[..]

Maar het zou veel toffer zijn dat hij dat ook allemaal aan zag komen en ze zo weer voor was
Had je dan een klacht gemaakt over een ongeloofwaardig einde omdat de schurk een soort alziend wezen was?
pi_76082224
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:15 schreef n0ir het volgende:

[..]

Had je dan een klacht gemaakt over een ongeloofwaardig einde omdat de schurk een soort alziend wezen was?
Nee, dan was het de film perfect geweest. De hele film is hij de opperboef en wist alles al van te voren en op het einde faalt hij opeens?
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 december 2009 @ 18:17:56 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_76082235
Kennen jullie Spoorloos ? Klassefilm uit Nederland. Gebaseerd op het boek 'Het gouden ei' van Tim Krabbé.
De film liep slecht af voor de hoofdrolspeler. In Amerika werd ie herfilmd als 'The vanishing'
Het hele drama werd eruit gehaald doordat er natuurlijk op zijn Amerikaans een happy end kwam. Oh ja, met Kiefer Sutherland in de hoofdrol.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76082290
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie Spoorloos ? Klassefilm uit Nederland. Gebaseerd op het boek 'Het gouden ei' van Tim Krabbé.
De film liep slecht af voor de hoofdrolspeler. In Amerika werd ie herfilmd als 'The vanishing'
Het hele drama werd eruit gehaald doordat er natuurlijk op zijn Amerikaans een happy end kwam. Oh ja, met Kiefer Sutherland in de hoofdrol.

Welke moet ik downloaden? De nederlandse of de amerikaanse?
pi_76082291
Wat een verschrikkelijk faaleinde inderdaad
Terechte klacht!
pi_76082303
Ik had trouwens niet verwacht dat het zo'n goede film was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')