Jij zou beter kunnen rijden zonder zout op de weg, dus met ijs?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Nee, dat is het niet, anders zou ik toch ook geen stuk gaan rijden? ik bedoel het is hier 5 graden ofzo. Oh en al dat fucking zout is donders irritant.
Juist....goede motorkleding is een vereiste...niet alleen in de winter trouwens...lui die met een korte broek en slippertjes aan met 140 op de snelweg zitten 's zomers....zeg maar dag met het handjequote:
ja dan moet je maar niet vallenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Juist....goede motorkleding is een vereiste...niet alleen in de winter trouwens...lui die met een korte broek en slippertjes aan met 140 op de snelweg zitten 's zomers....zeg maar dag met het handjeals je komt te vallen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:15 schreef Anschluss het volgende:
Motor is een fiets voor mietjes TS!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dan moet je maar niet vallen
welke mongool valt er nou
ik geloof je nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Als bv. een auto je even niet in de gaten heeft slimmerd...jij loopt het risico maar om de rest van je leven huidtransplantaties te moeten ondergaan.
Probeer het even uitquote:
Southpark natuurlijk, de Harley=fag afleveringquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Waar komt dat idee hier op FOK toch vandaan
En iedereen neemt dat zonder meer overquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:25 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
Southpark natuurlijk, de Harley=fag aflevering
waar wel dan??quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Probeer het even uit....maar niet gaan klagen in de klaagbaak hoor
Snelweg.....doe even een korte broek en slippers aan....ga 140 rijden op een motor en laat je dan even vallen.....oh ja die spieren onder je huid kun je dan ook uit de vangrail halenquote:
nee ei, waar moet ik wel gaan klagen danquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Snelweg.....doe even een korte broek en slippers aan....ga 140 rijden op een motor en laat je dan even vallen.....oh ja die spieren onder je huid kun je dan ook uit de vangrail halen....stop ermee.....bezoek hier
Ik, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dan moet je maar niet vallen
welke mongool valt er nou
In het ziekenhuis...eierdopquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee ei, waar moet ik wel gaan klagen dan
Ja ja ja want motorrijders zijn allemaal zo onschuldig en halen nooit gevaarlijke kutfratsen uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:30 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik, bijvoorbeeld.
Twee keer omdat ik aangereden werd door een mongool met een auto. Eén keer in de bebouwde kom, gangetje van 60km en een keer op de snelweg met 140km. Lul met een BMW 316, die invoegt en meteen drie banen naar links komt.
Ogen dicht en glijden en hopen dat je geen paaltje tegenkomt. Pak (leer) rijp voor de vuilnisbak.
Ik had wat blauwe plekken en een total lossje zo'n twintig meter verderop liggen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:30 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik, bijvoorbeeld.
Twee keer omdat ik aangereden werd door een mongool met een auto. Eén keer in de bebouwde kom, gangetje van 60km en een keer op de snelweg met 140km. Lul met een BMW 316, die invoegt en meteen drie banen naar links komt.
Ogen dicht en glijden en hopen dat je geen paaltje tegenkomt. Pak (leer) rijp voor de vuilnisbak.
Ik had wat blauwe plekken en een total lossje zo'n twintig meter verderop liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |