Je kent het misschien wel, na alle Kerst-gerelateerde en soms geforceerd gezellige activiteiten keihard plankgas richting Leidseplein. Ik zat
Shotgun, zoals het hoort.
Onderweg nog een tussenstop bij de avondwinkel waar de nodige liters onder het mom van voorpret worden ingeslagen. Staan er in de rij 3 gasten de treuzelen, blijkt het DJ MBA (YT-link volgt in de volgende alinea) met entourage te zijn

. Een echte baas, dat wel, want hij kocht een fles Hennessy, Redbulls en wat Bavaria 8.6. Wij deden het met 2 6-packs Heineken.
Rond een uur of half 1 maar besloten naar binnen te gaan (
ik groet de bouncer *hey*, en zeg "die nigga hoort bij mij, G"). Cool Down Café voor de kenners. Muziek - 7, Sfeer - 8, Chicks - 7½. Hier even verder getapt, wat dansjes gewaagd (een dansje wagen

natuurlijk niet, gewoon losgaan op de muziek gek) en wat kontjes mogen aanraken.
Het was inmiddels 3 uur, en we wilden even verder kijken. Pirates. Muziek - 9, Sfeer - 8, Chicks - 7. Ook hier die keel open en bier erin, smoothe moves maken op de dansvloer en plezier alom. Terwijl ik aan de zijkant van de tent even bijkom op een verhoging waar ik over de hele club uitkijk zie ik een voorbij aangeschoten maat wat aankloten met een chick

. Eindstand: speeksel uitgewisseld en volgens mij ging die vinger er ook in. Well done, propz ende kudo's.
Nu hetgeen waar de TT over gaat, the day after. Ze had d'r Hyves opgeslagen in zijn telefoon (of moet ik zeggen Blackberry

). Hij dus vandaag in een nuchtere mode even kijken in welke vijver hij z'n spreekwoordelijke hengel had uitgegooid.
Nou, dat viel wel mee. Bleek ze nog een
vriend thuis te hebben ook! Mijn vriend (no homo) voelt zich terwijl ik dit typ vies en ligt in foetushouding zichzelf te troosten. Het mooiste is zijn shirt, er staat 'noregret' op, hehehe

.