abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:16:33 #1
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_76078091
Of ik hoor geesten maar zojuist hoorde ik op de radio dat het OM het voornemens is om de nederlander Jasper Schuringa,die in de media als held wordt omschreven vanwege zijn heldhaftig optreden jegens de Nigeriaanse terrorist, te gaan ondervragen aangezien hij mischien bepaalde procedures m.b.t de vliegveiligheid heeft overtreden

Klacht? Andermaal blijkt hoe laf en links de Nederlandse overheid is inzake het (mis)bruiken van
diens bevoegdheden wanneer het op het aanpakken van wantoestanden aankomt. Wel iemand
die als een brave burger wordt gezien proberen te pakken op 'procedure-fouten' maar zelf niet
eens echte criminelen,ordeverstoorders durven aan te pakken zodat echte problemen worden
opgelost. Bah!
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_76078120
Jasper Schuringa
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_76078133
Het om is niet links of rechts.
pi_76078235
Hoe hangt dit dan samen met dat spotje dat we dagelijks zien waarin de burger opgeroepen wordt in te grijpen bij geweld om je heen op straat?

Wat ik overigens een vreemd iets vindt aangezien we daarvoor spotjes hadden waarin werd opgeroepen om je afzijdig te houden: horen zien zwijgen (voorkomen zinloos geweld).
pi_76078299
Heb je ook een goeie bron voor dit verhaal? Of is het een Telegraaf huiliestory?
pi_76078306
Bron?
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:28:52 #7
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_76078378
Niks Nederlander, gewoon de zoveelste geweldadige buitenlander:
quote:
Schuringa studeerde zes jaar in Miami aan de filmacademie, waar hij als veelbelovend talent afstudeerde. Kasem: “Jasper is geboren en getogen op Curaçao. Vervolgens heeft hij een aantal jaren in Oman gewoond met zijn ouders die voor Shell werkten en vervolgens in Gabon. Daar brak toen een burgeroorlog uit en hij heeft toen het land met behulp van het Franse vreemdelingenlegioen moeten verlaten. Hij heeft toen nog een paar jaar in Nederland op school gezeten. Daarna heeft hij op Curaçao zijn middelbare school afgemaakt om vervolgens in Nederland te studeren en heeft uiteindelijk voor de film academie in Miami gekozen, waar tevens zijn passie ligt.”
Oppakken dat soort tuig

Dat dit figuur zich toevallig vermomd heeft als blanke doet er weinig aan toe.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_76078500
Slotje op dit bullshit topic aub.
  zondag 27 december 2009 @ 14:41:24 #9
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_76103513
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Jahr00n het volgende:
Slotje op dit bullshit topic aub.
ibtl
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_76103543
bron svp.
  zondag 27 december 2009 @ 14:46:06 #11
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_76103717
Radio Rotterdam? .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 27 december 2009 @ 14:50:17 #12
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_76103907
Ik vind er niets over. Zowel niet over Radio Rotterdam als over het nieuwsbericht in kwestie. Als TS een bron heeft, staat het hem meer dan vrij een nieuw topic te openen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')