abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76078074
Gister tijdens het kerstdiner vroeg mijn oma tussen het voor- en hoofdgerecht in of ze even op mijn computer mocht om haar email te checken (ik heb een hele hippe oma, ze mailt met al haar kinderen en kleinkinderen).

Ze heeft namelijk een zoon die op dit moment in Nieuw-Zeeland is mijn zijn vrouw (mijn oom dus, haha )

Dus ik inloggen voor oma en vroeg of ze het verder wel redde, waarop ze instemmend knikte. Ik liet haar voor de privacy maar even alleen.

Toen oma na een kwartier weer beneden kwam met een rood hoofd dacht ik er niet zo bij na (twee trappen gelopen ofzo), maar toen ik na het eten ff wou Fokken zag ik een plas water onder m'n bureau liggen \

Zonder er bij na te denken stak ik mijn vingers in de plas en rook aan mijn hand, maar het rook en proefde helemaal niet naar water (omg water ruikt niet ) maar een beetje naar pis en ziltig!!! En toen ik in Firefox die optie van undo sluiten van tabbladen deed kwam ik op zo'n site met allemaal oude opaatjes à la lemonparty!!!

Nu verdenk ik mijn oma er dus van dat ze heeft lopen masturberen achter mijn computer op lemonparty opa's!!!
pi_76078083
Wat een kuttopics vandaag
Ga weg
pi_76078089
Ik geloof je niet!
pi_76078090
hihi
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:16:53 #5
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_76078101
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_76078107
Er is toch al een beetje ranzig kerstverhaaltje topic?
pi_76078111
het is echt waar
pi_76078141
omaatjes zijn opgedroogt van binnen dus dit kan niet
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:18:46 #9
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_76078146
Heb jij niet stiekem op die sites zitten kijken waarna je oma d'r op kwam
Kaleidoscopiklimax
pi_76078148
TS heeft plas aan zijn hand.
pi_76078150
Hoezo steek jij er je vingers in dan, goorlap.
pi_76078177
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:15 schreef r3gi3boy het volgende:
Gister tijdens het kerstdiner vroeg mijn oma tussen het voor- en hoofdgerecht in of ze even op mijn computer mocht om haar email te checken (ik heb een hele hippe natte oma, ze mailt met al haar kinderen en kleinkinderen).

Ze heeft namelijk een zoon die op dit moment in Nieuw-Zeeland is mijn zijn vrouw (mijn oom dus, haha )

Dus ik inloggen voor oma en vroeg of ze het verder wel redde, waarop ze instemmend knikte. Ik liet haar voor de privacy maar even alleen.

Toen oma na een kwartier weer beneden kwam met een rood hoofd dacht ik er niet zo bij na (twee trappen gelopen ofzo), maar toen ik na het eten ff wou Fokken zag ik een plas water onder m'n bureau liggen \

Zonder er bij na te denken stak ik mijn vingers in de plas en rook aan mijn hand, maar het rook en proefde helemaal niet naar water (omg water ruikt niet ) maar een beetje naar pis en ziltig!!! En toen ik in Firefox die optie van undo sluiten van tabbladen deed kwam ik op zo'n site met allemaal oude opaatjes à la lemonparty!!!

Nu verdenk ik mijn oma er dus van dat ze heeft lopen masturberen achter mijn computer op lemonparty opa's!!!
  zaterdag 26 december 2009 @ 15:20:09 #13
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')