Gister tijdens het kerstdiner vroeg mijn oma tussen het voor- en hoofdgerecht in of ze even op mijn computer mocht om haar email te checken (ik heb een hele hippe oma, ze mailt met al haar kinderen en kleinkinderen).
Ze heeft namelijk een zoon die op dit moment in Nieuw-Zeeland is mijn zijn vrouw (mijn oom dus, haha

)
Dus ik inloggen voor oma en vroeg of ze het verder wel redde, waarop ze instemmend knikte. Ik liet haar voor de privacy maar even alleen.
Toen oma na een kwartier weer beneden kwam met een rood hoofd dacht ik er niet zo bij na (twee trappen gelopen ofzo), maar toen ik na het eten ff wou Fokken zag ik een plas water onder m'n bureau liggen

\
Zonder er bij na te denken stak ik mijn vingers in de plas en rook aan mijn hand, maar het rook en proefde helemaal niet naar water (omg water ruikt niet

) maar een beetje naar pis en ziltig!!! En toen ik in Firefox die optie van undo sluiten van tabbladen deed kwam ik op zo'n site met allemaal oude opaatjes à la lemonparty!!!
Nu verdenk ik mijn oma er dus van dat ze heeft lopen masturberen achter mijn computer op lemonparty opa's!!!